Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:55Lite mått hade kanske varit på sin plats?
Lite mått hade kanske varit på sin plats?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:59Boardman.. men de går bara köpa på plats i England
Boardman.. men de går bara köpa på plats i England
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:12Topprörat borde ligga på 51-53cm och sitthöjden 76cm, men när jag kom hem och mätte på vad jag cyklar på idag så sitter jag på 74,5!?
Måste hem och grensla vattenpasset!
Topprörat borde ligga på 51-53cm och sitthöjden 76cm, men när jag kom hem och mätte på vad jag cyklar på idag så sitter jag på 74,5!?
Måste hem och grensla vattenpasset!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 11:14Hur lång styrstam o vilken sorts styre-bredd?
Hur lång styrstam o vilken sorts styre-bredd?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 22:13Mätte mina ben idag 88cm, han som mätte på mig tidigare fick 88,5 och med någon hemlig formel fick fram min sitthöjd till 76,1cm, men som sagt jag har trampat runt vättern på 74,5, och det har funkat bra, definitift inte flera cm för lågt.
Styrbredd? de
Mätte mina ben idag 88cm, han som mätte på mig tidigare fick 88,5 och med någon hemlig formel fick fram min sitthöjd till 76,1cm, men som sagt jag har trampat runt vättern på 74,5, och det har funkat bra, definitift inte flera cm för lågt.
Styrbredd? de
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 11:16Tror inte jag haft någon cykel där jag INTE bytt styrstam. Detta beror på 2 saker: 1) jag har liter mer överkropp än ben jämfört med "normen", 2) jag vill sitta mer utsträckt. Den sortens preferenser påverkar också vilka märken som bli aktuella.
Styrstam
Tror inte jag haft någon cykel där jag INTE bytt styrstam. Detta beror på 2 saker: 1) jag har liter mer överkropp än ben jämfört med "normen", 2) jag vill sitta mer utsträckt. Den sortens preferenser påverkar också vilka märken som bli aktuella.
Styrstam