Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 14:18Min längd fanns inte med.
Inte heller hastigheten
Min längd fanns inte med.
Inte heller hastigheten
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 14:22I det avseendet liknar jag Usain Bolt. Vi faller båda lite utanför skalan här. Mitt tempo finns inte heller med.
I det avseendet liknar jag Usain Bolt. Vi faller båda lite utanför skalan här. Mitt tempo finns inte heller med.
Quote from Bjarne Lewin on 27 August 2008, 14:57Fast 5:54 min/km är inte långt ifrån skalan!
Fast 5:54 min/km är inte långt ifrån skalan!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:12Det är ju alldeles sant, Evely! Tack för de orden. 🙂
Det är ju alldeles sant, Evely! Tack för de orden. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:13Jag har hört att man ska andas rätt för då orka man mer ,men vet inte om det stämmer.
Jag har hört att man ska andas rätt för då orka man mer ,men vet inte om det stämmer.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:17Klart man ska andas "rätt", men sen kan man diskutera vad detta "rätt" innefattar 🙂
Utan ansträngning kanske?
Klart man ska andas "rätt", men sen kan man diskutera vad detta "rätt" innefattar 🙂
Utan ansträngning kanske?
Quote from Elias Engqvist on 27 August 2008, 15:17Ju mer man gör rätt desto bättre!
Ju mer man gör rätt desto bättre!
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:18Peter ,ja när jag träna core och spinning då tänker jag mer på övningar än andningen , för det är svårt att göra båda delarna
Peter ,ja när jag träna core och spinning då tänker jag mer på övningar än andningen , för det är svårt att göra båda delarna