Quote from Guest on 28 August 2007, 12:10När på dygnet ska man springa egentligen? Om jag springer på morgonen känns benen stumma och det går jättedåligt. Det är lite konstigt, men bäst springer jag på kvällen. Kanske mellan 21-00. Det är skönast och går bäst. Det är dock lite läskigt när man sp
När på dygnet ska man springa egentligen? Om jag springer på morgonen känns benen stumma och det går jättedåligt. Det är lite konstigt, men bäst springer jag på kvällen. Kanske mellan 21-00. Det är skönast och går bäst. Det är dock lite läskigt när man sp
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 12:20På kvällen är jag nog varmare och vaknare i kroppen, men jag tycker det går fint att springa mornar också (äter en lätt frukost före). Det som är sämst är när det är som varmast helt enkelt.
På kvällen är jag nog varmare och vaknare i kroppen, men jag tycker det går fint att springa mornar också (äter en lätt frukost före). Det som är sämst är när det är som varmast helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 12:58Jag springer helst när jag är utvilad och det är jag oftast inte på kvällen, så morgon eller lunch känns bäst för mig. Men jag gissar att det är individuellt. Jag springer när jag har tid så det blir lite olika. 🙂
Jag springer helst när jag är utvilad och det är jag oftast inte på kvällen, så morgon eller lunch känns bäst för mig. Men jag gissar att det är individuellt. Jag springer när jag har tid så det blir lite olika. 🙂
Quote from Jonas Täng on 28 August 2007, 13:12Den allra bästa träningen är den som blir av.
Så jag föredrar att springa på morgonen för annars hinner jag hitta tusen och en ursäkter till att låta bli just den dagen...
Men klubbträningarna ligger på kvällar. Och tävlingar mitt på dagen. Det brukar
Den allra bästa träningen är den som blir av.
Så jag föredrar att springa på morgonen för annars hinner jag hitta tusen och en ursäkter till att låta bli just den dagen...
Men klubbträningarna ligger på kvällar. Och tävlingar mitt på dagen. Det brukar
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 13:48Jag springer helt klart bäst på kvällen. Helst efter 21-tiden men det känns inte helt tryggt att vara ute och springa själv vid den tiden (speciellt nu när det börjar bli mörkt rätt tidigt). Men det finns inget bättre än att springa sent en klar höstkväll
Jag springer helt klart bäst på kvällen. Helst efter 21-tiden men det känns inte helt tryggt att vara ute och springa själv vid den tiden (speciellt nu när det börjar bli mörkt rätt tidigt). Men det finns inget bättre än att springa sent en klar höstkväll
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 13:54Tyst Kristina - jag har också lovat mig själv en vilodag idag och jag kämpar med att hålla det löftet! 🙂
Jag springer helst mitt på dagen. På vardagarna blir det på lunchen. Sen äter jag vid skrivbordet (H)
Tyst Kristina - jag har också lovat mig själv en vilodag idag och jag kämpar med att hålla det löftet! 🙂
Jag springer helst mitt på dagen. På vardagarna blir det på lunchen. Sen äter jag vid skrivbordet (H)
Quote from Lotta W on 28 August 2007, 13:54Apropå trygghet i mörkret:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=363396
Apropå trygghet i mörkret:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=363396
Quote from Camilla Höög on 28 August 2007, 15:58Skönt att springa till och från jobbet. 1 timme träning dit på morgonen och lika mycket hem på kvällen. Kör man intervaller så får man sig ett riktigt bra pass.
Skönt att springa till och från jobbet. 1 timme träning dit på morgonen och lika mycket hem på kvällen. Kör man intervaller så får man sig ett riktigt bra pass.
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 16:17Jag är morgon/förmiddagslöpare (H:) För mig är det nästan helt kört att försöka ta sig ut efter lunch för att inte tala om hur seg jag är efter jobbet.
Brukar passa på när jag ska jobba kväll, natt eller har lediga dagar. Då går jag upp och äter med sambo
Jag är morgon/förmiddagslöpare (H:) För mig är det nästan helt kört att försöka ta sig ut efter lunch för att inte tala om hur seg jag är efter jobbet.
Brukar passa på när jag ska jobba kväll, natt eller har lediga dagar. Då går jag upp och äter med sambo
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 16:23jag är inbiten kvällsmänniska och tar mig bara med storviljenasträngning till bussen på morgonen
jag är inbiten kvällsmänniska och tar mig bara med storviljenasträngning till bussen på morgonen