Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 21:11Oftast tränar jag på eftermiddagen-kvällen. Men visst ibland händer det att man klämmer in ett pass innan skolan, man brukar dock må skit i ett par timmar efter de...
Oftast tränar jag på eftermiddagen-kvällen. Men visst ibland händer det att man klämmer in ett pass innan skolan, man brukar dock må skit i ett par timmar efter de...
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:34Jag tycker det går bra att springa när som helst utom före frukost. Bara det gått några timmar sedan jag åt sist, så är det OK. Har också lite betänkligheter kring att vara i skogen själv om kvällarna, så kvällstid blir det bebyggda, upplysta områden.
Jag tycker det går bra att springa när som helst utom före frukost. Bara det gått några timmar sedan jag åt sist, så är det OK. Har också lite betänkligheter kring att vara i skogen själv om kvällarna, så kvällstid blir det bebyggda, upplysta områden.
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:49Usch så segt det är att komma ut på morgonen - men sen går man som på lätta moln hela dagen! Måste dock grunda med lite fil eller banan först, på helt fastande mage orkar jag ingenting.
Oftast och snabbast blir det ändå direkt efter jobbet, vid sextiden s
Usch så segt det är att komma ut på morgonen - men sen går man som på lätta moln hela dagen! Måste dock grunda med lite fil eller banan först, på helt fastande mage orkar jag ingenting.
Oftast och snabbast blir det ändå direkt efter jobbet, vid sextiden s
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 11:54En gång vaknade jag mitt i natten och gick ut och sprang... en tur fyra på morgonen var helt underbart. Det kan visserligen varit så att jag somnade igen under rundan... kändes nämligen drömlikt.
En gång vaknade jag mitt i natten och gick ut och sprang... en tur fyra på morgonen var helt underbart. Det kan visserligen varit så att jag somnade igen under rundan... kändes nämligen drömlikt.