Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNästa våg?
You need to log in to create posts and topics.

Det där med löpning trendar med jämna mellanrum, nu verkar det ha gått över definitivt för den här gången (både Varvet och Stockholm Marathon hade platser kvar sist jag kollade) men det kommer väl att bli mode igen, misstänker jag.

Så när tror ni det bl

Senaste åren har väl varvet ökat antal platser rejält i hopp om att gå förbi NY marathon och bli störst i världen. Så de vill nog inte hindra nån som vill vara med. Man kan ju till och med byta sin nummerlapp numer.

Trending annars... som med vädret, om

Triathlon, och därmed cykling, tror jag kommer att trenda ett tag till så du får stå ut 🙂
Det finns fortfarande gott om folk som inte "gjort sitt triathlon" än. Ungefär som när alla "skulle göra maran". När de är klara ebbar intresset ut lite, så kan el

En generation kanske (25 år)? eller 20 år? när slutade löparvågen på 70-80-tal och när kan man säga att den senaste började?

Förra vågen måste ju börjat för över tio år sedan åtminstone, jag är aldrig snabb att haka på trender ens om jag märker dem och jag började för något över tio år sedan. 🙂

Men vågen innan dess har jag noll koll på, det får klokare personer berätta om. D

och jag som satsar på en nytändning. 😀

Det håller jag också på med just nu, komma igång igen efter att allt satt sig på tvären. Det hör till!

Vad skönt att inte vara ensam om att starta om!! 🙂

Vi kan göra en egen våg 😀

Oeehuo!
Här har vi fått vårt eget Vårrus, til min glädje, resa kollektivt till Norrköping för att springa Vårruset fem kilometer och sedan se andra ha picknick, är ju inte det mest lockande jag vet, dessutom gatsten och spårvagnsspår, spårvagnar ...
Men

Ja, Norrköpings vårrus var jobbigare än jag trodde det skulle vara 🙂

Jag trodde Linköping haft ett vårrus i evigheter, typ?