Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 23:57dubbelpost
dubbelpost
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 00:08Sätter man ut en cykel ordentligt låst blir den inte stulen. Blir den stulen var den inte ordentligt låst. Lätt!
Bli av med cykel är ett tämligen ofarligt brott att råka ut för.
Jobbar man i branschen - på rätt sida om lagen - vet man att det finns en h
Sätter man ut en cykel ordentligt låst blir den inte stulen. Blir den stulen var den inte ordentligt låst. Lätt!
Bli av med cykel är ett tämligen ofarligt brott att råka ut för.
Jobbar man i branschen - på rätt sida om lagen - vet man att det finns en h
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 00:11År 2012 anmäldes 60 500 cykelstölder, vilket är en minskning med 8 procent jämfört med föregående år. Cykelstöld är ett av de vanligaste egendomsbrotten.
I rest my case.....
År 2012 anmäldes 60 500 cykelstölder, vilket är en minskning med 8 procent jämfört med föregående år. Cykelstöld är ett av de vanligaste egendomsbrotten.
I rest my case.....
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 00:11dubbelpost igen Y??
dubbelpost igen Y??
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 00:40Ca 90 000 anmälda misshandelsfall.
Väljer att bli av med cykeln.
Ingen dubbelpost. Igen.
Ca 90 000 anmälda misshandelsfall.
Väljer att bli av med cykeln.
Ingen dubbelpost. Igen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 07:55Äpplen är gott tycker även om päron men äpplen och päron är inte samma sak och diskuterar man äpplen så hör inte päron hemma i diskussionen.
Enligt BRÅ anmäldes det alltså 60 500 cykelstölder! Det är ju en helt vansinnig siffra! Därtill tillkommer mörke
Äpplen är gott tycker även om päron men äpplen och päron är inte samma sak och diskuterar man äpplen så hör inte päron hemma i diskussionen.
Enligt BRÅ anmäldes det alltså 60 500 cykelstölder! Det är ju en helt vansinnig siffra! Därtill tillkommer mörke
Quote from Elias Engqvist on 5 July 2013, 10:30"Bli av med cykel är ett tämligen ofarligt brott att råka ut för.
Jobbar man i branschen - på rätt sida om lagen - vet man att det finns en hel del skit som händer som är värre än att bli av med hojen."
Sämsta sortens logik!
Tycker du också att mord på
"Bli av med cykel är ett tämligen ofarligt brott att råka ut för.
Jobbar man i branschen - på rätt sida om lagen - vet man att det finns en hel del skit som händer som är värre än att bli av med hojen."
Sämsta sortens logik!
Tycker du också att mord på
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 12:20Christer, jag förstår inte ditt inlägg. De brott du nämner är ju på många sätt naturligtvis mycket värre än att förlora en cykel.
Mitt inhopp berodde på att jag inte anser att cykelstöld är så pass allvarligt att det skulle föranleda att brottsprovokatio
Christer, jag förstår inte ditt inlägg. De brott du nämner är ju på många sätt naturligtvis mycket värre än att förlora en cykel.
Mitt inhopp berodde på att jag inte anser att cykelstöld är så pass allvarligt att det skulle föranleda att brottsprovokatio
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 12:32Jag skulle nog vilja påstå att de flesta, för att inte säga alla, cykelstölder beror på cykeltjuven och inte på cykelägaren.
Jag skulle nog vilja påstå att de flesta, för att inte säga alla, cykelstölder beror på cykeltjuven och inte på cykelägaren.
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 16:44"Jag skulle nog vilja påstå att de flesta, för att inte säga alla, cykelstölder beror på cykeltjuven och inte på cykelägaren."
Svårt att säga emot detta.
"Jag skulle nog vilja påstå att de flesta, för att inte säga alla, cykelstölder beror på cykeltjuven och inte på cykelägaren."
Svårt att säga emot detta.