Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 16:49Det farliga med "packlistor" är när man glömmer att skriva upp något och man enbart går efter listorna;)
Det farliga med "packlistor" är när man glömmer att skriva upp något och man enbart går efter listorna;)
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 16:56Jag har en "levande" packlista på google documents med prylar.
Den modifierar jag efterhand. Jag misstänker att sannolikheten för att man glömmer något viktigt är högre om man saknar en packlista än om man har en.
Nu är det iofs lite mer prylar till ett
Jag har en "levande" packlista på google documents med prylar.
Den modifierar jag efterhand. Jag misstänker att sannolikheten för att man glömmer något viktigt är högre om man saknar en packlista än om man har en.
Nu är det iofs lite mer prylar till ett
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 17:26Tack för alla tips!
Resultatet blev: 5:a efter simsträckan och punka på cykeln efter 10 meter (bakdäcket var stenhårt 1 timme innan start)...ingen målgång för mig idag. Punkan uppstod förmodligen på springsträckan (många små vassa stenar) innan man hoppa
Tack för alla tips!
Resultatet blev: 5:a efter simsträckan och punka på cykeln efter 10 meter (bakdäcket var stenhårt 1 timme innan start)...ingen målgång för mig idag. Punkan uppstod förmodligen på springsträckan (många små vassa stenar) innan man hoppa
Quote from Camilla Höög on 14 August 2010, 17:32Synd David, men bra simsträcka i alla fall!
Första packlistan är aldrig komplett. Efter varje tävling måste man uppdatera den och lägga och ta bort prylar.
När man kör nästa tävling så letar man reda på en gammal packlista som passar bra att utgå från, t
Synd David, men bra simsträcka i alla fall!
Första packlistan är aldrig komplett. Efter varje tävling måste man uppdatera den och lägga och ta bort prylar.
När man kör nästa tävling så letar man reda på en gammal packlista som passar bra att utgå från, t
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:06Tack för rapporten men tråkigt att höra om punkan!
Tack för rapporten men tråkigt att höra om punkan!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:10Sista natten brukar inte spela någon roll om man sovit sämre än vanligt, inte för mig i alla fall. Det är dagarna innan och även nätterna innan som avgör om det känns bra aller inte. Självklart är man helt mosig om man inte sovit någonting sista natten.
Sista natten brukar inte spela någon roll om man sovit sämre än vanligt, inte för mig i alla fall. Det är dagarna innan och även nätterna innan som avgör om det känns bra aller inte. Självklart är man helt mosig om man inte sovit någonting sista natten.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:13Sex på kvällen före ett långt lopp gör att man somnar lättare och sover betydligt bättre än om man ligger och funderar på loppet.
Sex på kvällen före ett långt lopp gör att man somnar lättare och sover betydligt bättre än om man ligger och funderar på loppet.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:16Men risken finns att du överanstränger högerarmen så att simningen (i Triatlon) blir lidande 🙂
Men risken finns att du överanstränger högerarmen så att simningen (i Triatlon) blir lidande 🙂