Quote from Guest on 18 February 2012, 21:24Nån som vill följa med på ett riktigt idiotpass?
Bakgrund: jag, och många med mej, ska springa TEC100 i april. Då är maxtiden 30h och jag räknar alltså med att vara vaken i minst 30 timmar. Så tanken är att öva på att vara vaken lång tid, springa långt s
Nån som vill följa med på ett riktigt idiotpass?
Bakgrund: jag, och många med mej, ska springa TEC100 i april. Då är maxtiden 30h och jag räknar alltså med att vara vaken i minst 30 timmar. Så tanken är att öva på att vara vaken lång tid, springa långt s
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 21:34Jag brukar ju vakna vid fyra-snåret, jag sätter en bulldeg då och hakar på någon mil. 😉
Jag brukar ju vakna vid fyra-snåret, jag sätter en bulldeg då och hakar på någon mil. 😉
Quote from ellen olsson on 18 February 2012, 21:53Februari? Då åker man skidor. 🙂
Februari? Då åker man skidor. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2012, 22:00Lördag? Då är jag i Dalarna!
Lördag? Då är jag i Dalarna!
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 22:03Jag ska tydligen slakta kroppen på cykel den 25:e annars hade det varit en idé, helt klart.
Och jag förstår hur du/ni tänker inför TEC, kan göra liknande resonemang i mitt eget huvud. Had dock lyssnat en del på rutinerade rävar, och är inte längre helt
Jag ska tydligen slakta kroppen på cykel den 25:e annars hade det varit en idé, helt klart.
Och jag förstår hur du/ni tänker inför TEC, kan göra liknande resonemang i mitt eget huvud. Had dock lyssnat en del på rutinerade rävar, och är inte längre helt
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 22:07Frida, precis så där sa Reima till mej nyligen. Inte behöver man "öva" på att vara vaken eller äta vissa saker eller ha vissa plagg och liknande. Det är bara att ta det som det kommer, kroppen och framför allt hjärnan är så anpassningsbar att det där tar
Frida, precis så där sa Reima till mej nyligen. Inte behöver man "öva" på att vara vaken eller äta vissa saker eller ha vissa plagg och liknande. Det är bara att ta det som det kommer, kroppen och framför allt hjärnan är så anpassningsbar att det där tar
Quote from Funbeat user on 18 February 2012, 22:11Det var Multimike the machine som sa det till mig. Så, tja, de verkar ju övertygade om sin sak men å andra sidan har de nog nästan glömt hur det var "första gången" 😉 Äh jag ska överlägga med kroppen, jag kanske nattlöper med er, sover en timme i en busk
Det var Multimike the machine som sa det till mig. Så, tja, de verkar ju övertygade om sin sak men å andra sidan har de nog nästan glömt hur det var "första gången" 😉 Äh jag ska överlägga med kroppen, jag kanske nattlöper med er, sover en timme i en busk
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 11:07Det här låter roligt, vilket tempo kommer ni hålla?
Det här låter roligt, vilket tempo kommer ni hålla?
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 11:34kockidock!
Jag är tillräckligt galen för att hänga på, dessutom har jag anmält mig till TEC100 ... så, ytterligare bevis på min mentala hälsa 😀
kockidock!
Jag är tillräckligt galen för att hänga på, dessutom har jag anmält mig till TEC100 ... så, ytterligare bevis på min mentala hälsa 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 17:49Kul!
Ska försöka vara med.
Cykelbanorna utmed de stora utfarterna söderut var snö och isfria igår.
Hur får man reda på startplats och starttid?
Kul!
Ska försöka vara med.
Cykelbanorna utmed de stora utfarterna söderut var snö och isfria igår.
Hur får man reda på startplats och starttid?