Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 22:28Bernt, vi kan nog skippa pannlampan, jag ser inga långa mörkersektioner.
Bernt, vi kan nog skippa pannlampan, jag ser inga långa mörkersektioner.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 22:50... "inga långa mörkersektioner" ...
det beror väl på vart "improvisationen" tar vägen med oss (H) och
hur du upplever det du ser efter ett dygn vaken (#) ...Bernt 😀
... "inga långa mörkersektioner" ...
det beror väl på vart "improvisationen" tar vägen med oss (H) och
hur du upplever det du ser efter ett dygn vaken (#) ...
Bernt 😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 06:43Nä, jag kommer inte den här gången. Är precis på väg att bli av med min förkylning. Sedan tar jag nu ett nytt grepp om min träning så det är inte läge att springa lång just nu. Jag kommer att börja om i helgen, med en inte alltför lång löprunda.
Nä, jag kommer inte den här gången. Är precis på väg att bli av med min förkylning. Sedan tar jag nu ett nytt grepp om min träning så det är inte läge att springa lång just nu. Jag kommer att börja om i helgen, med en inte alltför lång löprunda.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:09Samma här, fast jag tänkte nytt grepp om min träning med en aaaaaaldeles för lång löprunda i helgen
Ingen ska beskylla mej för att vara överdrivet smart 🙂
Samma här, fast jag tänkte nytt grepp om min träning med en aaaaaaldeles för lång löprunda i helgen
Ingen ska beskylla mej för att vara överdrivet smart 🙂
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:44Blir att ladda inför Öppet-spår måndag morgon. Ha så skoj och hoppas ni får bra väder.
Halvklart nordlig vind 7 m/s +4 till -4 och ingen nederbörd säger klart.se idag onsdag. Låter topp;)
Blir att ladda inför Öppet-spår måndag morgon. Ha så skoj och hoppas ni får bra väder.
Halvklart nordlig vind 7 m/s +4 till -4 och ingen nederbörd säger klart.se idag onsdag. Låter topp;)
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 13:20improvisationen vid kl. 3 på natten är väl inte tänkt att bli så avancerad, mitt förslag är att vi håller oss till två rundor:
1) runt Riddarfjärden; Slussen --> SöderMälarstrand --> Västerbron --> Norr Mälarstrand --> Riddarholmen och tillbaka till Sluss
improvisationen vid kl. 3 på natten är väl inte tänkt att bli så avancerad, mitt förslag är att vi håller oss till två rundor:
1) runt Riddarfjärden; Slussen --> SöderMälarstrand --> Västerbron --> Norr Mälarstrand --> Riddarholmen och tillbaka till Sluss
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 13:28Och om vi inte är helt felinformerade är det 30-minuterstrafik på tbanan hela natten fre-lör.
Och om vi inte är helt felinformerade är det 30-minuterstrafik på tbanan hela natten fre-lör.
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 10:08det ser ut som att vi får tur med vädret också 🙂
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm~2673730/langtidsvarsel.html
det ser ut som att vi får tur med vädret också 🙂
http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm~2673730/langtidsvarsel.html
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 10:11Jag hänger med, låter för roligt för att missa!
Jag hänger med, låter för roligt för att missa!
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 12:58Jag som hade bestämmt mig för att vara med... men så vaknade jag upp förkyld i går morse... så alla träningsplaner får nog ställas in tyvärr, om inte underverk händer tills imorgon kväll!
Jag som hade bestämmt mig för att vara med... men så vaknade jag upp förkyld i går morse... så alla träningsplaner får nog ställas in tyvärr, om inte underverk händer tills imorgon kväll!