Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNattlöpning 24-25 feb Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Synd Mikaela, men det blir fler tillfällen

David kommer med "istället", det blir bra det!

Hur dags har ni tänkt sluta springa? Vaknar jag vid min vanliga tid hade det varit skoj att hänga på en sväng...fast det kanske blir svårt att hitta er vid det laget. 😀

Elin, efter 03.00 kan allt hända. När är din vanliga vakna-tid så vi vet när vi kan börja störa dej?

Jag hoppas få till ca 6 mils löpning, gärna lite drygt, och bör vara väldigt nöjd framåt fem-halv sex på morgonkvisten. Är någon del av MEF Racing Team vaken då 🙂

Har jag otur vaknar jag vid halv fyra - fyra någon gång. Är det en bra dag sover jag nog ända till sju. 😀 Fredrik sover nog till minst sju om ingen väcker honom och Mini är inte hemma i helgen. Jag tänker inte utlova något fika i svinottan med hänsyn til

en återhämtningsfika på lördag eftermiddag funkar ju också bra ... om man nu skulle vara på det sättet 😉

Peter: är det 22:00 som gäller som starttid?

Jupp, start 22 från McD Slussen, så är det tänkt

Elin, du slår oss en signal när du vaknat till då? Antingen är vi fortfarande på språng och du kan haka på oss på stan eller så är vi slut och behöver bullar som tröst hemma hos dej 🙂

Får se som sagt hur dags jag vaknar, jag tänker ta alla chanser jag kan att sova om det är möjligt. 🙂