Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNattlöpning 24-25 feb Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Vaknade i morse med slemmig hals och snorig näsa
Förkyld och putt och grinig 🙁

Ja, det suger verkligen att vara förkyld! Är helt förvirrad också då många av helgens timmar skulle spenderas med träning... vad göra istället lixom??

Fika kan man göra trots att man är förkyld. 😉 Ska kanske höra med min tillkommande bara ifall det är något annat planerat innan jag lovar bort eftermiddagen. 🙂

Vi blir en något reducerad starttrupp mao. Men jag har inte sprungit långt på flera veckor, nu är jag riktig löpsugen. Och, hemma i Sundbyberg väntar smågodis och Pucko, det lockar ju också 🙂

Återhämtningsfika alternativt förkylningsbotarfika hos EF Racing Team på eftermiddagen då. Jag har en chokladkaka att ta revansch på och det finns jäst i kylen och nybakade semlebullar i frysen. 😀

Lite regn på vindrutan nyss men Klart.se lovar uppehåll, svag vind och plusgrader hela natten. Så det låter riktigt bra!

Slutet på etapp 3 hade jag satt till McD Brommaplan, men dom stänger "redan kl 02:00". Om tiden är knapp ska vi inte stressa på utan slinker in på OKQ8 istället, dom har dygnet runt-öppet.

Jag får tacka för sällskapen 🙂
Jag tycker att det var väldigt trevligt att springa nattetid och den där ljuva förnimmelsen av vår som höll sig i luften. Vackra vyer väl blandat med viss komik som festarna som förklarade att det inte var midnattsloppet

Tack för en fin nattrunda Ia, Ingela, David och Peter 🙂

Hann höra första morgonfågeln och se ett tidningsbud och en morgonlöpare på väg hem från Slussen.

Tack för fikat Peter (t+)

Lycka till med träningen så ses vi på TEC!

Bernt 🙂

Jag instämmer i tackandet: blev en mycket trevlig löprunda, mest beroende på sällskapet. Och perfekt tajmat fika hemma hos Peter när jag började känna mig låg och sömnig.
Lyckades bara sova 3 timmar när jag väl kom i säng, så vi får väl se om jag somnar