Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 21:08Slösar varken tid på det, uppvärmning eller stretching.
Slösar varken tid på det, uppvärmning eller stretching.
Quote from Viktor Wrede on 10 May 2009, 21:31Leif: nu är ju jag inte expert på detta som David ;), men gjorde nyss ett mjölksyratest och fick känns skillnaden med att verkligen trampa ur på tillräckligt hög intenitet, tillräckligt länge (circus 10 min) efter maxtest...för min del gjorde det susen...
Leif: nu är ju jag inte expert på detta som David ;), men gjorde nyss ett mjölksyratest och fick känns skillnaden med att verkligen trampa ur på tillräckligt hög intenitet, tillräckligt länge (circus 10 min) efter maxtest...för min del gjorde det susen...
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:05Så Pia, hur gör man då?
Så Pia, hur gör man då?
Quote from Viktor Wrede on 10 May 2009, 22:08För mej funkar 10 min på en puls på 125-130...jag kan inte watten i huvudet om du nu kör efter det men å andra sidan är ju mina 125-130 avhängigt av min mjölksyragräns så det är svårt att säga vad motsvarande skulle vara för dej...
För mej funkar 10 min på en puls på 125-130...jag kan inte watten i huvudet om du nu kör efter det men å andra sidan är ju mina 125-130 avhängigt av min mjölksyragräns så det är svårt att säga vad motsvarande skulle vara för dej...