Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNetto running gear
You need to log in to create posts and topics.

Är det nån kvalitutta på grejerna som Netto kränger den här veckan?
http://www.netto.se och kolla flygbladet sid 8.
Tex. running T-shirt och tights samt coolmax strumpor.

Jag anar att svaret är NEJ men det kan ju vara prisvärt ändå. Nån som har samma?

Det beror på hur och hur mycket du tänker använda dem. Du slipper betala för en känd logga i alla fall. Att köpa billiga kläder behöver inte vara fel - däremot skulle jag tveka inför att köpa löparskor i mataffären.

Själv har jag "märkeskläder" för löpni

Jag tycker som Sara, det kan vara värt att testa, det är säkert mycket bättre än ingenting. Jag skulle inte heller våga köpa skorna.
Själv köpte jag seglarbyxor på Lidl för en tiondel av vad de skulle kostat på Watski med något känt märke påbroderat. Och

Jag ska i alla fall titta på sportbhn. Är den något att ha såkommer jag till att köpa en hel hög. De brukar ju kosta typ sex till 8 ggr så mycket...

Nu är det ju alltid en chansning att handla på sådana ställen men till det priset behöver de ju inte håll

Sen är det ju alltid kul att shoppa 🙂

Jag köpte ett par tights på netto i våras och de var minst lika sköna som ett par craft, eller newline. Vet inte om det är samma sort de säljer nu. Jag kan ju inte garantera att hållbarheten är lika god, men man får ju vad man betalar för i alla fall. Nu