Quote from Guest on 7 December 2009, 11:52Hej,
Jag tänkte beställa mig ett par Newtons. Behöver mer dämpning i framfoten har jag märkt och dessa verkar ju bra.
Jag har kört med framfotalöpning länge, inkl 2 marathon. Så mina vader borde vara med i matchen.
Frågan är, ska jag gå på racer varianten
Hej,
Jag tänkte beställa mig ett par Newtons. Behöver mer dämpning i framfoten har jag märkt och dessa verkar ju bra.
Jag har kört med framfotalöpning länge, inkl 2 marathon. Så mina vader borde vara med i matchen.
Frågan är, ska jag gå på racer varianten
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 12:02Jag har ett par Newton Gravity trainers som jag kör med lite då och då.
Jag har samma storlek i dem (11.5) som jag har i mina flesta andra löparskor så de stämmer rätt överens med vanliga storlekar.Jag har bara testat trainer varianten men min känsla är
Jag har ett par Newton Gravity trainers som jag kör med lite då och då.
Jag har samma storlek i dem (11.5) som jag har i mina flesta andra löparskor så de stämmer rätt överens med vanliga storlekar.
Jag har bara testat trainer varianten men min känsla är
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 12:32Jag har ett par Newton som jag använder då och då och tycker väldigt mycket om. Fick följande förklaring på skillnaden mellan Distance (Racer) och Gravity (Trainer) från det företag jag köpte från:
"The only difference between the Gravity and Distance is
Jag har ett par Newton som jag använder då och då och tycker väldigt mycket om. Fick följande förklaring på skillnaden mellan Distance (Racer) och Gravity (Trainer) från det företag jag köpte från:
"The only difference between the Gravity and Distance is
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 12:34Jag har kört i endast tävlingsskor och då fått problem med ena trampdynan efter lite längre pass. I stort sett bara asfalt.
Det blir bättre om jag har lite mer dämpade skor(lunarglide) men inte ok ändå. Så jag tänkte testa Newton.
Jag har kört i endast tävlingsskor och då fått problem med ena trampdynan efter lite längre pass. I stort sett bara asfalt.
Det blir bättre om jag har lite mer dämpade skor(lunarglide) men inte ok ändå. Så jag tänkte testa Newton.
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2009, 13:32Jag har också Gravity och jag har gillat dom jättemycket och gillar dom fortf. rätt bra - även om dom inte är så lätta så känns dom lätta på nåt vis. MEN sen köpte jag ett par Nike Free 5.0 - en dröm att springa i! Dom är tyvärr svåra att få tag i men jag
Jag har också Gravity och jag har gillat dom jättemycket och gillar dom fortf. rätt bra - även om dom inte är så lätta så känns dom lätta på nåt vis. MEN sen köpte jag ett par Nike Free 5.0 - en dröm att springa i! Dom är tyvärr svåra att få tag i men jag
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 14:05christer: kolla in nike.com man kan designa sina free 5.0 i egna färger.
christer: kolla in nike.com man kan designa sina free 5.0 i egna färger.
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 14:55Nike Free 5.0 är rätt lätta att få tag i, Nike Free 3.0 däremot är svåra att få tag i.
Nike Free 5.0 kan beställas på diverse löparskorbutiker i USA och England.
Ok konstigt att du får problem med dina trampdynor. Jag sprang senast förra söndagen 30km i
Nike Free 5.0 är rätt lätta att få tag i, Nike Free 3.0 däremot är svåra att få tag i.
Nike Free 5.0 kan beställas på diverse löparskorbutiker i USA och England.
Ok konstigt att du får problem med dina trampdynor. Jag sprang senast förra söndagen 30km i
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 15:11Jag har, sedan några månader ett par Newton Distance. De är roliga, men helt klart asfalts-skor. Redan på grus-promenadväg blir grepept sämre, tycker jag, och "stunsen" inte lika bra. Annars gillar jag dem. De är kalla, dock: bara tunn mesh på ovansidan o
Jag har, sedan några månader ett par Newton Distance. De är roliga, men helt klart asfalts-skor. Redan på grus-promenadväg blir grepept sämre, tycker jag, och "stunsen" inte lika bra. Annars gillar jag dem. De är kalla, dock: bara tunn mesh på ovansidan o
Quote from Elias Engqvist on 7 December 2009, 15:51Tomas - det är ett par såna jag har! Det står "Christer" - vilket ju gör dom ännu snabbare...
Med lätt menade jag att hitta dom i Sverige!
Tomas - det är ett par såna jag har! Det står "Christer" - vilket ju gör dom ännu snabbare...
Med lätt menade jag att hitta dom i Sverige!
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 08:56Sådär, beställde mig ett par Motion från england.
Får se om det är nått att hänga i granen (t+)
Sådär, beställde mig ett par Motion från england.
Får se om det är nått att hänga i granen (t+)