Quote from Jonas Täng on 10 January 2010, 15:15bakom skrivbordet på kontoret...
bakom skrivbordet på kontoret...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 15:19På ett tidigare jobb kunde jag ha min racer bakom skrivbordet. Sån lyx har jag inte längre, utan är förvisad till cykelstället utanför huset. 🙁 Därför har jag skaffat mig en "pendlarracer" utan en massa lull-lull, som förhoppningsvis får stå ifred.
På ett tidigare jobb kunde jag ha min racer bakom skrivbordet. Sån lyx har jag inte längre, utan är förvisad till cykelstället utanför huset. 🙁 Därför har jag skaffat mig en "pendlarracer" utan en massa lull-lull, som förhoppningsvis får stå ifred.
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 17:42Kör på en hybrid som jag ställer in på terminalen på jobbet. Än har ingen obehörig kommit in och stulit den 🙂
Kör på en hybrid som jag ställer in på terminalen på jobbet. Än har ingen obehörig kommit in och stulit den 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:27Jag får tyvärr ingen pendlingsträning då jag jobbar ca 15-20 min normal promenad från mitt jobb. 🙁 (Ja, jag vet att det är dagens i-landsproblem)
I alla fall så erbjuder min arbetsgivare cykelgarage där man kan låsa fast sin cykel och det är bara vi me
Jag får tyvärr ingen pendlingsträning då jag jobbar ca 15-20 min normal promenad från mitt jobb. 🙁 (Ja, jag vet att det är dagens i-landsproblem)
I alla fall så erbjuder min arbetsgivare cykelgarage där man kan låsa fast sin cykel och det är bara vi me
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 20:33Cyklar mellan hässelby o lidingö v. står inne i varmgarage bevakad 2.4mil-
Enkel 😀
Cyklar mellan hässelby o lidingö v. står inne i varmgarage bevakad 2.4mil-
Enkel 😀
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:16Trampar en vinter-MTB och en sommar-MTB av äldre modeller och de står antingen fastlåsta på inhängnad cykelparkering under tak eller i varmgarage hos arbetsgivaren. Just nu är det av nån anledning tt om plats på båda ställena 🙂
Trampar en vinter-MTB och en sommar-MTB av äldre modeller och de står antingen fastlåsta på inhängnad cykelparkering under tak eller i varmgarage hos arbetsgivaren. Just nu är det av nån anledning tt om plats på båda ställena 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 21:34Under trappan i trapphuset. Varmt och torrt.
Där har jag ett kombinationslås, så jag slipper tapppa nyckeln.
Under trappan i trapphuset. Varmt och torrt.
Där har jag ett kombinationslås, så jag slipper tapppa nyckeln.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 00:04Min trängs med Nisses. Tur att hans cykel är mer stöldbegärlig än min så den ryker före min om det kommer nån illasinnad i byggnaden.
Min trängs med Nisses. Tur att hans cykel är mer stöldbegärlig än min så den ryker före min om det kommer nån illasinnad i byggnaden.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 11:06På kontoret. Bredvid skivbordet, bakom stolen och under whiteboarden. (Hoppas det blev rätt med prepositionerna där - var är Vera, Ellen och Cecilia när man behöver dem?)
På kontoret. Bredvid skivbordet, bakom stolen och under whiteboarden. (Hoppas det blev rätt med prepositionerna där - var är Vera, Ellen och Cecilia när man behöver dem?)
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 20:26(Vera står *bakom* Ellen som båda står *bredvid* Cecilia och tittar på när hon justerar växlarna på Roberts cykel som står *under* whiteboarden. Cecilia kliar sig *i* huvudet och undrar om det va den *undre* skruven som justerade läget för den *inre* kran
(Vera står *bakom* Ellen som båda står *bredvid* Cecilia och tittar på när hon justerar växlarna på Roberts cykel som står *under* whiteboarden. Cecilia kliar sig *i* huvudet och undrar om det va den *undre* skruven som justerade läget för den *inre* kran