Quote from Fredrik Närenfors on 11 January 2010, 21:37Där jag jobbar nu har vi ett låst cykelrum. Där törs jag ställa hybriden, men inte racern. Den får följa med upp till skrivbordet om jag tar den.
Där jag jobbar nu har vi ett låst cykelrum. Där törs jag ställa hybriden, men inte racern. Den får följa med upp till skrivbordet om jag tar den.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 21:37Cykelstället vid jobbet i Västberga eller Värtan. Vintertid kör jag på en gammal militärhoj som inte målats om. Sommartid på en halvräser från 80-talet. Låser båda cyklarna och lämnar alltid lyset kvar på hojen (dock inte cykeldatorn). Sannolikt är stöldb
Cykelstället vid jobbet i Västberga eller Värtan. Vintertid kör jag på en gammal militärhoj som inte målats om. Sommartid på en halvräser från 80-talet. Låser båda cyklarna och lämnar alltid lyset kvar på hojen (dock inte cykeldatorn). Sannolikt är stöldb
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:36Racern står på kontoret. Enda nackdelen är att det är fem trappor upp i ett sekelskifteshus... Hybriden får stå på innergården och där har den fått vara i fred.
Racern står på kontoret. Enda nackdelen är att det är fem trappor upp i ett sekelskifteshus... Hybriden får stå på innergården och där har den fått vara i fred.
Quote from Bengt Askerfelt on 12 January 2010, 07:43På jobbet finns det låst cykelrum inom inhängnat område med passerkort. Brukade ändå låsa fast racern med vajer efter råd här från FB. Fast folk lämnar kvar hjälmar etc på cyklarna, känns som om man inte tror att ens koller går och stjäl. Jag vill inte tr
På jobbet finns det låst cykelrum inom inhängnat område med passerkort. Brukade ändå låsa fast racern med vajer efter råd här från FB. Fast folk lämnar kvar hjälmar etc på cyklarna, känns som om man inte tror att ens koller går och stjäl. Jag vill inte tr
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:44På kontoret bakom mig. Andra våningen så inte så mycket krångel, ändra problemet är när det är folkfest på rummet då kan det bli lite trångt...
På kontoret bakom mig. Andra våningen så inte så mycket krångel, ändra problemet är när det är folkfest på rummet då kan det bli lite trångt...
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:30Vi har garage/packrum på jobbet, där den oftast får plats.
Skönt att åtminstone cykeln är varm när man ska hem, nu när inget annat är det.:-) (Hemma bor den också inomhus)
Vi har garage/packrum på jobbet, där den oftast får plats.
Skönt att åtminstone cykeln är varm när man ska hem, nu när inget annat är det.:-) (Hemma bor den också inomhus)
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:45Cykeln står i företagets garage där det finns cykelställ. Så pass stöldsäkert att det funkar att hänga kvar hjälm, handskar och skoöverdrag på tork på hojen.
Cykeln står i företagets garage där det finns cykelställ. Så pass stöldsäkert att det funkar att hänga kvar hjälm, handskar och skoöverdrag på tork på hojen.
Quote from Nils Hylander on 12 January 2010, 22:48Vinterhojjen i källarplanet på stadshuset i x-stad (bäst att fingrera staden - vem fanken vet vem som kan tänkas planera in en stöt...??!!) å sommartid är det racern som parkeras här:
BILD:http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/29570000-29579999/640
Vinterhojjen i källarplanet på stadshuset i x-stad (bäst att fingrera staden - vem fanken vet vem som kan tänkas planera in en stöt...??!!) å sommartid är det racern som parkeras här:
BILD:http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_35/29570000-29579999/640
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 14:26Min cykel står bokstavligt talat säkert inlåst. Jobbar på rättspsyk. Lika svårt att ta sig in som ut....
Min cykel står bokstavligt talat säkert inlåst. Jobbar på rättspsyk. Lika svårt att ta sig in som ut....
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2010, 14:38Förut innan vi bytte så hade jag den inne på kontoret vid skrivbordet. Men nu går inte det längre på nya kontoret. Jag har hittat ett glömt utrymme under en trappa. Det är en lite dörr och så rullar jag helt enkelt in den där. Länge visste ingen om det.
Förut innan vi bytte så hade jag den inne på kontoret vid skrivbordet. Men nu går inte det längre på nya kontoret. Jag har hittat ett glömt utrymme under en trappa. Det är en lite dörr och så rullar jag helt enkelt in den där. Länge visste ingen om det.