Quote from Guest on 1 September 2009, 22:40Vad har ni för snittfart på samma sträcka om ni cyklar alldeles ensamma?
Vad har ni för snittfart på samma sträcka om ni cyklar alldeles ensamma?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:5035 km/h
35 km/h
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:51Lol... (H)
Lol... (H)
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:53Motionslopp är sociala evenemang med käk.
Motionslopp är sociala evenemang med käk.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:59Tagen på bar gärning David! Jag sa ju att cykling och fika var samma sak ;).
Tagen på bar gärning David! Jag sa ju att cykling och fika var samma sak ;).
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:01Man pratar väl om ca 5 km/h skillnad på att köra ensam eller i klunga... tror jag. Men David har rätt. Motionslopp kan man ju köra med kompisar, sina barn eller som återhämtning eller efter skador eller för att käka bullar och dricka saft, och indikerar i
Man pratar väl om ca 5 km/h skillnad på att köra ensam eller i klunga... tror jag. Men David har rätt. Motionslopp kan man ju köra med kompisar, sina barn eller som återhämtning eller efter skador eller för att käka bullar och dricka saft, och indikerar i
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:01Får väl ändra frågan då. Hur mycket fortare går det när ni ligger i klunga?
Får väl ändra frågan då. Hur mycket fortare går det när ni ligger i klunga?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 23:033 km/h
3 km/h
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 00:54Hej Sussi.
Mellan 15 och 30% energieffektivare kan det vara att köra i klunga.
Fö så kan det vara så att man inte kör snabbare utan längre i samma fart, som man tränar. Men det var ju inte det du frågade efter.
Sen har David en klar (P) där. Träning V
Hej Sussi.
Mellan 15 och 30% energieffektivare kan det vara att köra i klunga.
Fö så kan det vara så att man inte kör snabbare utan längre i samma fart, som man tränar. Men det var ju inte det du frågade efter.
Sen har David en klar (P) där. Träning V
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:41ca 5 km/h
Det beror det på vinden. Lättaste sättet att hänga av folk, är att köra hårt i medvind....
ca 5 km/h
Det beror det på vinden. Lättaste sättet att hänga av folk, är att köra hårt i medvind....