Quote from Lena O on 3 September 2009, 20:07Sov du Franz eller låg du så långt bak att du inte såg vad som händer därframme? 😉
Sov du Franz eller låg du så långt bak att du inte såg vad som händer därframme? 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:13Ajdå trampade jag på en tå? 😉
Jag låg 90% av tiden allra längst bak och slet för att orka hänga med. Släppte klungan och stannade vid sista chokladstoppet för att jag inte hade nån dricka eller mat med mig. Sen så fick jag cykla resten av dom dryga två m
Ajdå trampade jag på en tå? 😉
Jag låg 90% av tiden allra längst bak och slet för att orka hänga med. Släppte klungan och stannade vid sista chokladstoppet för att jag inte hade nån dricka eller mat med mig. Sen så fick jag cykla resten av dom dryga två m
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:34glan i värmland?
glan i värmland?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:39Östergötland, Norrköping
Östergötland, Norrköping
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 21:13Härligt att du hänger i med cyklingen Franz!! Hoppas få se Hammarbytröjan på fler lopp... Drar dig gärna runt Glan i vår oxo.
Härligt att du hänger i med cyklingen Franz!! Hoppas få se Hammarbytröjan på fler lopp... Drar dig gärna runt Glan i vår oxo.
Quote from Bengt Askerfelt on 4 September 2009, 07:14Jag skulle vara glad om jag nån gång hann i fatt en klunga jag. Ligger på ca 25-26 km/h oavsett om jag cyklar själv som träning eller på motionslopp.
Jag skulle vara glad om jag nån gång hann i fatt en klunga jag. Ligger på ca 25-26 km/h oavsett om jag cyklar själv som träning eller på motionslopp.
Quote from Lena O on 4 September 2009, 07:30Franz: Var glad att jag inte gjorde dig sällskap 😉
Jannike: Tycker att jag hörde samma klamål förra året dock med en betydlig lägre hastighet (t+)
Franz: Var glad att jag inte gjorde dig sällskap 😉
Jannike: Tycker att jag hörde samma klamål förra året dock med en betydlig lägre hastighet (t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 07:53Du ligger med fel klunga, Jannike.
Du ligger med fel klunga, Jannike.
Quote from j sollerman on 4 September 2009, 08:19Man hinner sällan ikapp klunr, dom hinner ikapp dig...
Man hinner sällan ikapp klunr, dom hinner ikapp dig...
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 08:55Dessutom, de klunr man kommer ifatt (ifall man inte tokkört för att komma ifatt) kör för långsamt. Bra klunr kommer bakifrån och rullar förbi 5 km/h snabbare än du kör ensam.
Det är därför det händer så sällan att en bra klunga kör förbi, för att de alls
Dessutom, de klunr man kommer ifatt (ifall man inte tokkört för att komma ifatt) kör för långsamt. Bra klunr kommer bakifrån och rullar förbi 5 km/h snabbare än du kör ensam.
Det är därför det händer så sällan att en bra klunga kör förbi, för att de alls