Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:09Är själv rookie på det här med cykling och har oftast hamnat på mellanhand i mina första lopp i år. På lördags planerar jag att cykla Hedebytrampen (90km).
Tänker prova en ny "taktik" och anmäla mig till 30km/h gruppen och hänga i en stund tills dom för
Är själv rookie på det här med cykling och har oftast hamnat på mellanhand i mina första lopp i år. På lördags planerar jag att cykla Hedebytrampen (90km).
Tänker prova en ny "taktik" och anmäla mig till 30km/h gruppen och hänga i en stund tills dom för
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:24Du får ut mer av att lära dig riktig klungkörning om det går i nåt lugnare tempo. Om du får slita bara för att hänga med och inte på en bra sätt kan hjälpa till med körningarna lär du dig inte så mycket.
Du får ut mer av att lära dig riktig klungkörning om det går i nåt lugnare tempo. Om du får slita bara för att hänga med och inte på en bra sätt kan hjälpa till med körningarna lär du dig inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 09:29Dumt att dra i onödan.
Dumt att dra i onödan.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:06Antar att det bästa sättet att lära sig klungkörning är att bli en "Antilop" då......(t+)
Antar att det bästa sättet att lära sig klungkörning är att bli en "Antilop" då......(t+)
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:09David // På motionslopp ska man hjälpas åt att bli bättre, gladare och snabbare så man kan fika i lugn o ro.
Antilopen har bra motionsgrupper.
David // På motionslopp ska man hjälpas åt att bli bättre, gladare och snabbare så man kan fika i lugn o ro.
Antilopen har bra motionsgrupper.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:09Hymer har troligtvis en mer effektiv träning.
Hymer har troligtvis en mer effektiv träning.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:46Varför då?
Varför då?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:49Tror átt Mats Mikiver kan lära ut både det ena och andra på ett bra sätt.
Tror átt Mats Mikiver kan lära ut både det ena och andra på ett bra sätt.
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 11:49För att de har ambitiösare resultatmål.
För att de har ambitiösare resultatmål.
Quote from Charlotte Skoglund on 4 September 2009, 13:52gör iallafall ont i benen efter en träning med Hymer......
gör iallafall ont i benen efter en träning med Hymer......