Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:24Jag var först inne på målrakan i alla fall.
Jag var först inne på målrakan i alla fall.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:28Inte dåligt! Har iofs förstått att du är rutinerad. Vad blev slutplaceringen då?
Inte dåligt! Har iofs förstått att du är rutinerad. Vad blev slutplaceringen då?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:30Tre timmar sömn och åttio mil bakom ratten.
Tre timmar sömn och åttio mil bakom ratten.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:35blev ungefär så många mil bakom ratten för mig med, några timmar längre sömn dock, men även 225 km bakom styret.
blev ungefär så många mil bakom ratten för mig med, några timmar längre sömn dock, men även 225 km bakom styret.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:37Jag hade drygt trehundra styren bakom mig.
Jag hade drygt trehundra styren bakom mig.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:39Det beror på hur långt loppet är. Men jag läste nånstans att ett riktvärde är att det du cyklar ensam under två-tre timmar är vad du klarar av under Vätternrundan (dvs brukar du ligga på ca 30km/h när du cyklar själv så cyklar du Vättern på 10h).
För mig
Det beror på hur långt loppet är. Men jag läste nånstans att ett riktvärde är att det du cyklar ensam under två-tre timmar är vad du klarar av under Vätternrundan (dvs brukar du ligga på ca 30km/h när du cyklar själv så cyklar du Vättern på 10h).
För mig
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:4310 h på VingelRundan kan vara jobbigt om man inte ligger i en klunga.
10 h på VingelRundan kan vara jobbigt om man inte ligger i en klunga.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:48Jag förutsätter att man cyklar i grupp på motionslopp
Jag förutsätter att man cyklar i grupp på motionslopp
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 17:50Det kan man inte förutsätta för det beror på när man startar och vilka man kommer ifatt. De flesta kör för sakta.
Det kan man inte förutsätta för det beror på när man startar och vilka man kommer ifatt. De flesta kör för sakta.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 18:03Jag körde 19 mil av VR i ensamt majestät. Fast det var kanske föga majestätiskt när allt kommer kring....
Jag körde 19 mil av VR i ensamt majestät. Fast det var kanske föga majestätiskt när allt kommer kring....