Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 11:33Jag skulle ge tipset till dem som vill köra vättern i grupp ordentligt, och inte själv, och det här är baserat på mina 3 rundor runt sjön. Se till att hitta cyklister innan vätternrundan, gör upp en plan om hur fort det ska gå, hur många stopp osv, träna
Jag skulle ge tipset till dem som vill köra vättern i grupp ordentligt, och inte själv, och det här är baserat på mina 3 rundor runt sjön. Se till att hitta cyklister innan vätternrundan, gör upp en plan om hur fort det ska gå, hur många stopp osv, träna
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 11:35Lär er att markera farliga situationer och tänka på att det finns folk&fä runt om er i en klunga. Då minskar antalet krascher.
Lär er att fokusera när ni kör ihop med andra. Då minskar antalet krascher.
Lär er att trampa hela tiden och moderera farten med
Lär er att markera farliga situationer och tänka på att det finns folk&fä runt om er i en klunga. Då minskar antalet krascher.
Lär er att fokusera när ni kör ihop med andra. Då minskar antalet krascher.
Lär er att trampa hela tiden och moderera farten med
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 11:55Bra sagt David, det gäller att vara medveten om vad som händer runt omkring än då man cyklar. Har själv sett konsekvenserna av och hört talas om två krascher på grund av oförsiktighet, dels hos cyklisten i sig, dels hos andra trafikanter.
Ena kraschen v
Bra sagt David, det gäller att vara medveten om vad som händer runt omkring än då man cyklar. Har själv sett konsekvenserna av och hört talas om två krascher på grund av oförsiktighet, dels hos cyklisten i sig, dels hos andra trafikanter.
Ena kraschen v
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:06Shit... där växte plötsligt värdet av medlemsskapet i fun-beat för mig rejält. Väldigt intressant läsning och kul när bättre vetande delar med sig. Förstår om det krävs lite mer engagemang än de flesta sporadiska och ogenomtänkta inlägg som görs här, men
Shit... där växte plötsligt värdet av medlemsskapet i fun-beat för mig rejält. Väldigt intressant läsning och kul när bättre vetande delar med sig. Förstår om det krävs lite mer engagemang än de flesta sporadiska och ogenomtänkta inlägg som görs här, men
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:12Och även om det för bättre cykel-vetande på forumet säkert känns som ett givande utan att få nåt tillbaka, och att alla här är naiva nybörjar-dummies, så finns det ju inget annat sätt att avhjälpa okunskapen, än att dela med sig. Så nu blir det guldstjärn
Och även om det för bättre cykel-vetande på forumet säkert känns som ett givande utan att få nåt tillbaka, och att alla här är naiva nybörjar-dummies, så finns det ju inget annat sätt att avhjälpa okunskapen, än att dela med sig. Så nu blir det guldstjärn
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 12:32Tänk om du inte hade köpt en Canyon....
Tänk om du inte hade köpt en Canyon....
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:15Jag köpte inte en Canyon. Jag köpte två.
Jag köpte inte en Canyon. Jag köpte två.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:20Bra att ha en i reserv ifall du behöver reklamera.
Bra att ha en i reserv ifall du behöver reklamera.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:27Gillar bara att variera mig lite i färg.
Gillar bara att variera mig lite i färg.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 15:33Det börjar bli dags att beställa Canyon inför nästa tävlingssäsong.
Canyon byter kanske leverantör av rispapper och då tar det tid med leveranserna.
Det börjar bli dags att beställa Canyon inför nästa tävlingssäsong.
Canyon byter kanske leverantör av rispapper och då tar det tid med leveranserna.