Quote from Lena O on 5 September 2009, 21:07Mats Mikiver var med på Ride of Hope.
Ingen prestige där inte
Mats Mikiver var med på Ride of Hope.
Ingen prestige där inte
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:14Det är mycket ovanligt bland Cyklister utan det brukar vara bland fotbollstomtarna som prestigen frodas.
Det är mycket ovanligt bland Cyklister utan det brukar vara bland fotbollstomtarna som prestigen frodas.
Quote from Lena O on 5 September 2009, 21:16Varför var inte du med då?
Varför var inte du med då?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:18Du missade nog att jag var på annat håll och möte er i Åskloster.
Jag behöver inte cykla, gå, hoppa eller nåt annat för att skänka tid eller pengar till behjärtansvärda saker.
Du missade nog att jag var på annat håll och möte er i Åskloster.
Jag behöver inte cykla, gå, hoppa eller nåt annat för att skänka tid eller pengar till behjärtansvärda saker.
Quote from Lena O on 5 September 2009, 21:19nix, jag missade det inte.
nix, jag missade det inte.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 22:45Grattis Magnus till dina cyklar! Jag cyklar också på Canyon och är så nöjd! Nu är ju inte jag en sån expert på Canyon som David verkar vara men jag bor ihop med Colna Bianchi, Nishiki och en Canyon tempo och han som åker på dessa är också nöjd med Canyon.
Grattis Magnus till dina cyklar! Jag cyklar också på Canyon och är så nöjd! Nu är ju inte jag en sån expert på Canyon som David verkar vara men jag bor ihop med Colna Bianchi, Nishiki och en Canyon tempo och han som åker på dessa är också nöjd med Canyon.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 22:58Ajaj! Jag skänkte bort mina nya svindyra Asics till en (o)turlig person under premiärmilen med dem. Sprang därefter barfota hem.
Men - - blir ju + så det kommer nog gå bra för dig ändå! Du har ju trots allt träffat rätt och köpt Nishiki. DET är det allra
Ajaj! Jag skänkte bort mina nya svindyra Asics till en (o)turlig person under premiärmilen med dem. Sprang därefter barfota hem.
Men - - blir ju + så det kommer nog gå bra för dig ändå! Du har ju trots allt träffat rätt och köpt Nishiki. DET är det allra
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:00Braigaste heter det väl ändå?
Braigaste heter det väl ändå?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:02Bästaste märket men den är helt klart braigast av alla cyklar som tillverkats!
Bästaste märket men den är helt klart braigast av alla cyklar som tillverkats!
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:02Nånsin!
Nånsin!