Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:04Ah. Ursäkta min okunskap.
Ah. Ursäkta min okunskap.
Quote from ellen olsson on 5 September 2009, 23:07När bytte Ernesto namn?
När bytte Ernesto namn?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:09Ché?
Ché?
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:18på tal om cykling i klunga så ska man inte ligga och titta på hjulet framför, man ska koll på avståndet utan att behöva tänka på det (vilket är en vanesak), man ska som ni säger hålla koll på vägen och vad som händer längre fram.
på tal om cykling i klunga så ska man inte ligga och titta på hjulet framför, man ska koll på avståndet utan att behöva tänka på det (vilket är en vanesak), man ska som ni säger hålla koll på vägen och vad som händer längre fram.
Quote from ellen olsson on 5 September 2009, 23:24http://en.wikipedia.org/wiki/Colna
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:27Ah. Va mycket jag lär mig idag. Tack Fredde, Frippe, Granis... eller va man nu ska kalla dig. Fredrik går ju det med men det är lördag och jag är galet trött och har galet tråkigt.
Ah. Va mycket jag lär mig idag. Tack Fredde, Frippe, Granis... eller va man nu ska kalla dig. Fredrik går ju det med men det är lördag och jag är galet trött och har galet tråkigt.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:30ska inte du vara på bröllopsresa och ha kul istället för att ha tråkigt?
ska inte du vara på bröllopsresa och ha kul istället för att ha tråkigt?
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 12:07Ofta dom som lägger såna kommentarer kring cyklar brukar ofta vara dem som inte har den blekaste aning om vad dom pratar om.
Jag vet inte mycket om Canyon, men jag kan säga att jag vet att dom som jag pratat med som cyklar på Canyon har varit nöjda. Har
Ofta dom som lägger såna kommentarer kring cyklar brukar ofta vara dem som inte har den blekaste aning om vad dom pratar om.
Jag vet inte mycket om Canyon, men jag kan säga att jag vet att dom som jag pratat med som cyklar på Canyon har varit nöjda. Har
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 12:25Här är en tråd med mycket nöjda kunder. Framför allt är leveranssäkerheten nåt som alla uppskattar. Har alla fått sina cyklar ännu?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=428895
Här är en tråd med mycket nöjda kunder. Framför allt är leveranssäkerheten nåt som alla uppskattar. Har alla fått sina cyklar ännu?
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 12:38jo jag fick vänta på cykeln, länge. Det var inte kul då men vet du, jag har släppt det för länge sen och är idag en glad och lycklig Canyonägare! Jag hoppas att du snart kommer över din ilska mot Canyons leveranser och hoppas att din cykel kommer snart!
jo jag fick vänta på cykeln, länge. Det var inte kul då men vet du, jag har släppt det för länge sen och är idag en glad och lycklig Canyonägare! Jag hoppas att du snart kommer över din ilska mot Canyons leveranser och hoppas att din cykel kommer snart!