Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kul med alla svar!

Hoppas på din utveckling Johanna! Har bara sprungit 10 km 5 gånger. Senast på lopp 56min. Första gången sprang jag på 1:06 utan att på något sätt maxa så jag hoppas på att jag bara fortsätter att förbättras ju mer jag springer. Efterso

Började löpträna regelbundet i mars 2010 sprang då milen på 64 min springer nu på 41,34.

Första gången sprang jag midnattsloppet 2005 utan någon längre träning på 1:03. sedan dess har jag tränat massor och fött ett barn. Har dock haft klen förbättringskurva. Sprang aidsloppet i förra veckan på 59:49 och det var första gången jag sprang under

@Johanna.
Kan det inte vara lite så att du tränat inihel***e hårt i vissa perioder (ganska täta sådana) och att du fokuserat på att hamna där du är idag för att du ville vara här och att din framgång har en del med pannben att göra? 🙂

Jörg: Så klart att jag har tränat, men det tror jag att de flesta som vill förbättra sina tider gör. Men faktum är att jag under jan-mars 2010 knappt fick springa pga skada så förbättrade jag mig pga rehabträningen. Jag tror att en stark och balanserad kr

Så kul med alla svar! 🙂

Igår sprang jag milen på 56:30, i mars på 1:00:04 ...

hej,

I år gick jag från TOTALT otränad till 10km under 60min 🙂

Körde följande program
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=7210

Nu försöker jag köra >10km / vecka

För två år sedan sprang jag milen på 70 min. Idag PB på 46:43. Det tog några månader att komma ner till 60 min.

12