Quote from Guest on 30 August 2008, 20:11Onlinelöparloppet.
Spring ditt eget löparlopp på 10 km på den plats du befinner dig! Registrera dig på nikeplus.com för att vara med på onlinelöparloppet. Kom ihåg att synka in kilometrarna samma dag för att officiellt räknas som deltagare i Nike+ Human R
Onlinelöparloppet.
Spring ditt eget löparlopp på 10 km på den plats du befinner dig! Registrera dig på nikeplus.com för att vara med på onlinelöparloppet. Kom ihåg att synka in kilometrarna samma dag för att officiellt räknas som deltagare i Nike+ Human R
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 20:21I morgon? Finns inte en chans tyvärr... har åkt på ungarnas dagisförkylning så jag kommer nog inte ens ut på en kort runda i morrn, än mindre 10K 🙁
I morgon? Finns inte en chans tyvärr... har åkt på ungarnas dagisförkylning så jag kommer nog inte ens ut på en kort runda i morrn, än mindre 10K 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:36Cool idé att springa tävling tillsammans men på olika platser!
Cool idé att springa tävling tillsammans men på olika platser!
Quote from Viktor Wrede on 31 August 2008, 15:08Himla häftigt! Hade självklart deltagit omjag inte kört Roxen runt 8 mil på cykel just idag. Men finns det någon som känner till liknande arrangemang dvs onlinetävlingar via webb? Blir en extra sporre att veta att man "tävlar" mot andra :-)!!
Himla häftigt! Hade självklart deltagit omjag inte kört Roxen runt 8 mil på cykel just idag. Men finns det någon som känner till liknande arrangemang dvs onlinetävlingar via webb? Blir en extra sporre att veta att man "tävlar" mot andra :-)!!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 16:00Borde vi inte kunna anordna en liknande funbeat-tävling? 🙂
Borde vi inte kunna anordna en liknande funbeat-tävling? 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 16:13Jo, det blir en morot, bra för mig som är helt kass på att ta mig ut och springa.
För den som är oinvigd i Nike+
För det här behöver man en Ipod Nano (2:a el 3:e) och Nike+ kit (sensor och mottagare), så finns Nike+ skor också, men jag investerade i en m
Jo, det blir en morot, bra för mig som är helt kass på att ta mig ut och springa.
För den som är oinvigd i Nike+
För det här behöver man en Ipod Nano (2:a el 3:e) och Nike+ kit (sensor och mottagare), så finns Nike+ skor också, men jag investerade i en m
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 08:36Hur får man feedback automatiskt när man springer, jag måste trycka på centerknappen för att få höra det.
Hur får man feedback automatiskt när man springer, jag måste trycka på centerknappen för att få höra det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 08:43Om du väljer en sträcka eller tid att springa istället för "grundläggande" så kommer du få "feedback" om hur länge/långt du har sprungit och sedan hur mycket du har kvar att springa.
Om du väljer en sträcka eller tid att springa istället för "grundläggande" så kommer du få "feedback" om hur länge/långt du har sprungit och sedan hur mycket du har kvar att springa.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 09:00Har provat det, testat både Basic, Time och Distance, får ingen feedback automatiskt, måste trycka på centerknappen för att få höra det.
Har provat det, testat både Basic, Time och Distance, får ingen feedback automatiskt, måste trycka på centerknappen för att få höra det.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 11:59Patrik,
hur har du "spoken feedback" inställd?
Female, Male el. Off?
Patrik,
hur har du "spoken feedback" inställd?
Female, Male el. Off?