Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Onlinelöparloppet.
Spring ditt eget löparlopp på 10 km på den plats du befinner dig! Registrera dig på nikeplus.com för att vara med på onlinelöparloppet. Kom ihåg att synka in kilometrarna samma dag för att officiellt räknas som deltagare i Nike+ Human R

I morgon? Finns inte en chans tyvärr... har åkt på ungarnas dagisförkylning så jag kommer nog inte ens ut på en kort runda i morrn, än mindre 10K 🙁

Cool idé att springa tävling tillsammans men på olika platser!

Himla häftigt! Hade självklart deltagit omjag inte kört Roxen runt 8 mil på cykel just idag. Men finns det någon som känner till liknande arrangemang dvs onlinetävlingar via webb? Blir en extra sporre att veta att man "tävlar" mot andra :-)!!

Borde vi inte kunna anordna en liknande funbeat-tävling? 🙂

Jo, det blir en morot, bra för mig som är helt kass på att ta mig ut och springa.

För den som är oinvigd i Nike+
För det här behöver man en Ipod Nano (2:a el 3:e) och Nike+ kit (sensor och mottagare), så finns Nike+ skor också, men jag investerade i en m

Hur får man feedback automatiskt när man springer, jag måste trycka på centerknappen för att få höra det.

Om du väljer en sträcka eller tid att springa istället för "grundläggande" så kommer du få "feedback" om hur länge/långt du har sprungit och sedan hur mycket du har kvar att springa.

Har provat det, testat både Basic, Time och Distance, får ingen feedback automatiskt, måste trycka på centerknappen för att få höra det.

Patrik,
hur har du "spoken feedback" inställd?
Female, Male el. Off?