Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Female, tänkte det var trevligast =)

Patrik: Då borde det fungera. Hmm märkligt. Har du uppdaterat din Ipod till senaste versinen?

Japp den laddade ner senaste uppdateringen när jag kopplade in den. Hur ofta får man feedback, jag kanske inte sprungit tillräckligt långt...?

Man får feedback efter varje kilometer, mot slutet var 100:e meter alt. var tionde minut.. Jag har bara testat på 5km och 10km, samt 30min och 45min..
Som sagt, det ska ju fungera med den inställningen du har...

Då är det inte det som är problemet för jag har sprungit 10-15 km, tyvärr utan feedback.
Har provat att inte trycka på knappen för att man kanske går ur automatisk feedback läget men det hjälpte inte heller. Jag har mailat till nikeplus support med, får

Fick svar från nikeplus supporten...nu är jag verkligen förbryllad...

Thank you for your email and interest in Nike+.

In regards to your query about the iPod audio feedback, it seems that there is nothing wrong with your equipment, as the system is desi

Hmmm... Kan det vara skillnad på Ipod då?
Patrik, vilken Ipod har du? Nano 2:nd? 3:rd?

Ingen aning, köpte den för en månad sen i USA. iPod Nano med 8GB minne.
Fast supporten visste ju inte heller vilken iPod jag hade men ändå skrev de att det inte var möjligt...

Men ni andra har lyckats att få feedback utan att trycka på centerknappen emel

Jag undrar om ni inte har talat om olika typer av feedback? Min ipod nano ger mig feedback på egen hand ("You have 1 km to go" eller nåt sånt) men vill jag dessutom ha info om min hastighet och tid så måste jag trycka på centerknappen.

Ja, det är samma som för mig...