Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min iPod är helt tyst, förutom musiken den spelar.

Det är precis kilometerfeedabacken jag vill ha, den berättar väl när ni sprungit varje km tex?

Har du angett en distans ska den rapportera hur lång du sprungit varje kilometer.

Precis så har jag förstått det med, ska se om jag kan hotta en manual på engelska så jag kan klippa ut och skicka till support teamet som påstår att funktionen inte finns....

konstigt... då har jag ingen aning om vad problemet kan bero på...

Feedback får du bara när du valt en Sträcka, Tid eller Kalorier - inte på Grundläggande träning. Då är det tyst till dess man är framme, perfekt för ljudböcker 🙂

Sen om feedbacken är så bra är ju en annan fråga... "One kilometer completed" ger ju inte

Här hittade jag något... Vad tror ni om detta, det kan ju inte misstolkas:

Voice feedback occurs automatically, according to predetermined intervals that vary by workout type. You can also hear voice feedback at any time by clicking the center button.

"Sen om feedbacken är så bra är ju en annan fråga... "One kilometer completed" ger ju inte så mycket."

Fast jag tycker den feedbacken är helt okej ändå, speciellt när man börjar närma sig mål och den rapporterar tillbaka varje hundra meter. Det är sååååå