Quote from Guest on 27 May 2008, 13:38Hej!
Jag är lite sugen på att skaffa ett nike+ sportband:
"SportBand håller koll på löparens hastighet, avstånd, tider och kaloriförbränning. Den insamlade datan går sedan att ladda upp till Nike+ webbplats och där kan löparen följa sin utveckling och a
Hej!
Jag är lite sugen på att skaffa ett nike+ sportband:
"SportBand håller koll på löparens hastighet, avstånd, tider och kaloriförbränning. Den insamlade datan går sedan att ladda upp till Nike+ webbplats och där kan löparen följa sin utveckling och a
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 13:48Äh ni var för långsamma 😉
Jag orkade inte vänta så jag köpte den idag på lunchen.
Kan knappt vänta tills jag får hem och testa 🙂
Äh ni var för långsamma 😉
Jag orkade inte vänta så jag köpte den idag på lunchen.
Kan knappt vänta tills jag får hem och testa 🙂
Quote from Jan Lundquist on 27 May 2008, 14:08Okej, då väntar vi på recensionter innan vi andra springer och köper 😉
Okej, då väntar vi på recensionter innan vi andra springer och köper 😉
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 14:14Självklart 😀
Kan i alla fall börja med att säga att den är sjukt snygg! Kan nog tänka mig att bära den även när jag inte springer till en lite sportigare outfit.
Självklart 😀
Kan i alla fall börja med att säga att den är sjukt snygg! Kan nog tänka mig att bära den även när jag inte springer till en lite sportigare outfit.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 14:19pris?
pris?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 14:23700 kr på löplabbet men tror att det är ungefär samma överallt.
700 kr på löplabbet men tror att det är ungefär samma överallt.
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:39Nu har jag testat!
Det var riktigt skoj att springa med "sportbandet". En enkel lite manick utan några avancerade funktioner. En lite pimpad stegräknare kan man säga 🙂
Det roliga är att man kan ladda över sin löpdata till nikeplus.com och se statistik
Nu har jag testat!
Det var riktigt skoj att springa med "sportbandet". En enkel lite manick utan några avancerade funktioner. En lite pimpad stegräknare kan man säga 🙂
Det roliga är att man kan ladda över sin löpdata till nikeplus.com och se statistik
Quote from Donald Isaksson on 27 May 2008, 22:46Funkar armbandet som Nike+ till iPod Nano?
Dvs måste du ha en sensor, på/i skon. Eller är det bara armbandet?
Funkar armbandet som Nike+ till iPod Nano?
Dvs måste du ha en sensor, på/i skon. Eller är det bara armbandet?
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:54Du måste ha en sensor i skon precis som i nike+ ipod. Om man inte har skor som är anpassade för det så finns det en liten väska som man kan fästa i snörningen.
Jag la dock bara sensorn ovanpå foten och under snörningen idag och det fungerade fint, men ja
Du måste ha en sensor i skon precis som i nike+ ipod. Om man inte har skor som är anpassade för det så finns det en liten väska som man kan fästa i snörningen.
Jag la dock bara sensorn ovanpå foten och under snörningen idag och det fungerade fint, men ja
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 07:19Största anledningen att skaffa en sådan är ju att veta hur långt man springer 🙂 Den har väll ganska okej noggranhet av vad jag har förstått.
Största anledningen att skaffa en sådan är ju att veta hur långt man springer 🙂 Den har väll ganska okej noggranhet av vad jag har förstått.