Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 11:33Nu har jag testat Nike+ till ipoden. Jätte häftigt med en röst som talar om hur snabbt det går, MEN distansen verkar inte stämma alls. På en tidigare uppmätt sträcka i kraftigt kuperad terräng på 4,8km (vilket iof kan diffa från verkligheten) fick jag upp
Nu har jag testat Nike+ till ipoden. Jätte häftigt med en röst som talar om hur snabbt det går, MEN distansen verkar inte stämma alls. På en tidigare uppmätt sträcka i kraftigt kuperad terräng på 4,8km (vilket iof kan diffa från verkligheten) fick jag upp
Quote from Jan Lundquist on 29 May 2008, 11:42Stina; nu vet vi ju vad du pratar om så då kan du väl ta bort den stora bilden! Eller om du hittar mindre?!
/Stina
Stina; nu vet vi ju vad du pratar om så då kan du väl ta bort den stora bilden! Eller om du hittar mindre?!
/Stina
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 11:45Fixat 🙂
Fixat 🙂
Quote from Jan Lundquist on 29 May 2008, 15:25Tack snälla Stina 🙂
Tack snälla Stina 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 29 May 2008, 17:21Nä mer än 10 % diff är inte bra
Nä mer än 10 % diff är inte bra
Quote from Galderma Fritidsförening on 29 May 2008, 17:52men hur har du mätt upp den sträckan då? har du mätt den på karta så tar ju inte kartan hänsyn till höjdskillnader... om du inte har en 3D-karta 😉
men hur har du mätt upp den sträckan då? har du mätt den på karta så tar ju inte kartan hänsyn till höjdskillnader... om du inte har en 3D-karta 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 23:06Nä, jag har ingen 3D, men det är ett elljusspår + en planare sträcka jag mätt på karta. I vilket fall som helst borde det inte diffa 600m på en så kort sträcka. Jag har inte hunnit kalibrera idag men tänker prova i helgen. Enligt testerna (länkarna) så vi
Nä, jag har ingen 3D, men det är ett elljusspår + en planare sträcka jag mätt på karta. I vilket fall som helst borde det inte diffa 600m på en så kort sträcka. Jag har inte hunnit kalibrera idag men tänker prova i helgen. Enligt testerna (länkarna) så vi
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 20:35Hej hej!
Någon som vet om dom fortfarande säljer sportband? Jag är lite nyfiken men hittar den inte någonstans. Varken folket på stadium, intersport eller dom andra jag har vart inne och frågat har hört talas om den och nu verkar den inte finnas att köpa
Hej hej!
Någon som vet om dom fortfarande säljer sportband? Jag är lite nyfiken men hittar den inte någonstans. Varken folket på stadium, intersport eller dom andra jag har vart inne och frågat har hört talas om den och nu verkar den inte finnas att köpa
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 21:05Daniel: Har du kanske en iPod nano redan? Isåfall behöver du bara ett Nike+-kit till den, kostar 325:- har jag för mig.
Daniel: Har du kanske en iPod nano redan? Isåfall behöver du bara ett Nike+-kit till den, kostar 325:- har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 19:15Nej tyvärr, det var det som var problemet. Men efter att har letat och letat och letat så struntade jag i det och köpte en begagnad ipod nano på nätet. Så nu väntar jag bara på leverans och sen jäklar! 🙂
Nej tyvärr, det var det som var problemet. Men efter att har letat och letat och letat så struntade jag i det och köpte en begagnad ipod nano på nätet. Så nu väntar jag bara på leverans och sen jäklar! 🙂