Quote from Jonny Persson on 21 January 2009, 16:38Racern är ju inte direkt uppbyggd så jag skulle inte våga testa den på ett 6-timmarslopp om jag inte vore van framfotslöpare. Tror det kan bli påfrestande för vaderna. En mara funkade utan några som helst problem för mig men jag är nog en relativt sett dr
Racern är ju inte direkt uppbyggd så jag skulle inte våga testa den på ett 6-timmarslopp om jag inte vore van framfotslöpare. Tror det kan bli påfrestande för vaderna. En mara funkade utan några som helst problem för mig men jag är nog en relativt sett dr
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 16:42Tack för svar. Men jag är inte framfotslöpare, snarare häl-rulla över-till tålöpare. Då kanske denna sko är för stum i hälen??
Tack för svar. Men jag är inte framfotslöpare, snarare häl-rulla över-till tålöpare. Då kanske denna sko är för stum i hälen??
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 16:46Hur funkar dom för personer med lätt pronation?
Hur funkar dom för personer med lätt pronation?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 17:18OK, kanske inte skulle uttalat mig om racern. Trainerns megasula uppskattades dock inte av mig.
OK, kanske inte skulle uttalat mig om racern. Trainerns megasula uppskattades dock inte av mig.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 17:54Jag har ett par Lunar-Racer. Är ingen erfaren löpare men jag gillar känslan i dom. Jämför jag dom med mina NIKE Air Zoom Structure Triax som är som att springa i överkokt pasta med så är Racern som att springa i Pasta Al Dente!! :-).
Älskar känslan i mate
Jag har ett par Lunar-Racer. Är ingen erfaren löpare men jag gillar känslan i dom. Jämför jag dom med mina NIKE Air Zoom Structure Triax som är som att springa i överkokt pasta med så är Racern som att springa i Pasta Al Dente!! :-).
Älskar känslan i mate
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:47Jag fick exakt samma känsla som Markus när jag provsprang Trainern på Löpbandet i butiken. Kände mig som Kalle Anka med den breda sulan. Möjligt att det skulle funka att springa med om man testade en längre tid. Med hitintills så har min upplevelse för an
Jag fick exakt samma känsla som Markus när jag provsprang Trainern på Löpbandet i butiken. Kände mig som Kalle Anka med den breda sulan. Möjligt att det skulle funka att springa med om man testade en längre tid. Med hitintills så har min upplevelse för an
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:05Jag har Trainern och gillar den. Visst, sulan är lite bred men det stör inte. Testade G-mans och gillade dem direkt. Har hittills bara sprungit 86 km med dem, inklusive en mara. Skön löpkänsla. Upplever dem som lite svampiga men det brukar ju Nike´s skor
Jag har Trainern och gillar den. Visst, sulan är lite bred men det stör inte. Testade G-mans och gillade dem direkt. Har hittills bara sprungit 86 km med dem, inklusive en mara. Skön löpkänsla. Upplever dem som lite svampiga men det brukar ju Nike´s skor
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:13Jag skall lätt testa i vilket fall... Lätta mängdskor låter ju som en dröm 🙂
Att dom heter "Lunar" är dock något av ett skämt... "Hey, they are built from space-dust!"
Jag skall lätt testa i vilket fall... Lätta mängdskor låter ju som en dröm 🙂
Att dom heter "Lunar" är dock något av ett skämt... "Hey, they are built from space-dust!"
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:54Jag springer i både Trainern och racern. Angående trainern så tycker jag generellt att den är väldigt skön och fungerar i stort sett på alla pass. I början störde jag mig på att sulan stack ut, men det påverkar inte löpningen och efter ett par pass hade j
Jag springer i både Trainern och racern. Angående trainern så tycker jag generellt att den är väldigt skön och fungerar i stort sett på alla pass. I början störde jag mig på att sulan stack ut, men det påverkar inte löpningen och efter ett par pass hade j
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 12:07Man kanske skulle trilla ner och testa racern någon dag nu. Jag letar efter ett par nya racer som komplement till mina NB RC152 som är de tunnaste skor jag har kört med (har sprungit en mara i dem). Jag undrar om racern passar mig.
Man kanske skulle trilla ner och testa racern någon dag nu. Jag letar efter ett par nya racer som komplement till mina NB RC152 som är de tunnaste skor jag har kört med (har sprungit en mara i dem). Jag undrar om racern passar mig.