Quote from Guest on 24 February 2010, 14:22Jag letar nya löparskor och var från en början inne på en Nike Free 3.0 alt. 5.0. Provade den för ett par år sedan, men köpte inte. Nu är den omöjlig att hitta. Någon som vet seriösa skoföretag utomlands?
Jag har också provat Nike Wmns Zoom Fly Quick Sis
Jag letar nya löparskor och var från en början inne på en Nike Free 3.0 alt. 5.0. Provade den för ett par år sedan, men köpte inte. Nu är den omöjlig att hitta. Någon som vet seriösa skoföretag utomlands?
Jag har också provat Nike Wmns Zoom Fly Quick Sis
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 14:32Löplabbet har dessa, i alla fall online:
http://www.loplabbet.se/system/search/search.asp?container=5Jag har ett par Nike Free 5.0, men tycker inte de är så lätta. Speciellt hälpartiet är lite överdrivet.
Löplabbet har dessa, i alla fall online:
http://www.loplabbet.se/system/search/search.asp?container=5
Jag har ett par Nike Free 5.0, men tycker inte de är så lätta. Speciellt hälpartiet är lite överdrivet.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 14:57Oj nu har Löplabbet fått in Nerw Balance RC130. Förvisso inte i min storlek men man kanske kan få tag på det om man går in i butiken.
Oj nu har Löplabbet fått in Nerw Balance RC130. Förvisso inte i min storlek men man kanske kan få tag på det om man går in i butiken.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:13Aj då, bara storlek 10?!? Ja ja, de var ändå lite väl tunga och klumpiga...
Aj då, bara storlek 10?!? Ja ja, de var ändå lite väl tunga och klumpiga...
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:24Jag har ju suktat efter dem sen jag klämde på dem på mässan på Stockholm Marathon. Jag har jagat dem i franska och kinesiska webbutiker men inte fått napp. Mailade Löplabbet och frågade om de får in dem i storlek 11.5-12.
Jag har ju suktat efter dem sen jag klämde på dem på mässan på Stockholm Marathon. Jag har jagat dem i franska och kinesiska webbutiker men inte fått napp. Mailade Löplabbet och frågade om de får in dem i storlek 11.5-12.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:26New Balance RC130 kanske inte är bra till en halvmara? eller man behöver inte rätta sig efter beskrivningar om man anser sig ha ett bra löpsteg?
Springer ni med lättviktsskor alltid eller varvar ni med mer dämpade?
New Balance RC130 kanske inte är bra till en halvmara? eller man behöver inte rätta sig efter beskrivningar om man anser sig ha ett bra löpsteg?
Springer ni med lättviktsskor alltid eller varvar ni med mer dämpade?
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:39Jag har sprungit 3 maror i New Balance RC152 som var föregångaren till New Balance RC130 och det har funkat bra.
Du ska vara van vid lättviktsskor och även gjort ett par långpass i dem för att jag ska rekommendera dig att använda dem på längre distanser.
Jag har sprungit 3 maror i New Balance RC152 som var föregångaren till New Balance RC130 och det har funkat bra.
Du ska vara van vid lättviktsskor och även gjort ett par långpass i dem för att jag ska rekommendera dig att använda dem på längre distanser.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 16:32Jag springer inte alltid med lättviktskor. Kanske mer såhär:
Barfota: 2-3% (sakta ökande)
Tävlingsskor (200g): 5-15% (mindre på vintern)
Träningsskor (250-300g): resten
Jag springer inte alltid med lättviktskor. Kanske mer såhär:
Barfota: 2-3% (sakta ökande)
Tävlingsskor (200g): 5-15% (mindre på vintern)
Träningsskor (250-300g): resten
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 19:37Öka på det lite till så ska det inte vara några problem för dig att köra en halv-mara eller hel-mara i racers.
Jag kör alla mina pass i lättviktsracers (Nike Air Zoom Streak XC 2 som sagt, 153g i stl9).
Öka på det lite till så ska det inte vara några problem för dig att köra en halv-mara eller hel-mara i racers.
Jag kör alla mina pass i lättviktsracers (Nike Air Zoom Streak XC 2 som sagt, 153g i stl9).
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 20:43Det är denna sko jag provat,
http://www.nike.com/nikeos/p/nikewomen/en_EMEA/commerce?p=PDP&pid=294128&pgid=294127&cid=102001#?ll=en_GB&ct=SEDå det bara är killar som svarat kan ni givetvis inte veta komforten då det är en tjejsko, men skulle man kunna t
Det är denna sko jag provat,
http://www.nike.com/nikeos/p/nikewomen/en_EMEA/commerce?p=PDP&pid=294128&pgid=294127&cid=102001#?ll=en_GB&ct=SE
Då det bara är killar som svarat kan ni givetvis inte veta komforten då det är en tjejsko, men skulle man kunna t