Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har 11.5 i mina New Balance, precis som jag har i alla mina Nike skor jag äger.

Jag köpte ett par Nike Free 3.0 v2 från Nike Store typ förra veckan, så de verkar vara tillbaka igen.

De har bara 5.0 till tjejer och jag är nog egentligen ute efter 3.0 som verkar vara helt omöjlig att få tag i.

Om jag väljer att köpa två par nya skor; kan ovannämnda New balance kompletera en NIKE Lunartrainer + eller är de för lika? Tycker det här med skoköp är så komplicerat och då jag inte tycker att löplabbet i Malmö har gett mig den kunskap jag är ute efter.

Jag har ej testat Lunartrainer men vad jag har sett så skulle jag säga att det är VÄLDIGT stor skillnad på dem och ovanstående New Balance. Det är mycket mer dämpning i Lunartrainer. Ovanstående New Balance är bland de tunnaste och lättaste skorna på mark

Det verkar finnas Womens på startfitness.co.uk, beroende på vilken storlek du vill ha. De brukar vara pålitliga.

http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=0&P_ID=36725&strPageHistory=search&numSearchStartRecord=1

Jag vet dock inte om

Jag har lunartrainer och även om de är lättviktare och har låg profil så är de väldigt dämpade (näst intill svampiga). Precis som Karl och Jens så tror jag inte att de alls kan jämföras med "racing flats".

Har skickat efter ett par RC130 från löplabbet, så återstår att se om de funkar för mig. Nu återstår bara en ny mängdsko också 🙂

12