Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 20:32Jag har en Nishiki hybrid 601 och är supernöjd med den som vardagscykel. Tyvärr får den inte vara ifred. Har blivit av med hjulen två gånger och den är saboterad. Men ramen har jag fått behålla eftersom jag har bra lås.
Jag har en Nishiki hybrid 601 och är supernöjd med den som vardagscykel. Tyvärr får den inte vara ifred. Har blivit av med hjulen två gånger och den är saboterad. Men ramen har jag fått behålla eftersom jag har bra lås.
Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 22:45Nishiki Pro SL (innan det fanns skivbromsar) sedan hösten 2005. Klart nöjd! Har även släpat cykelkärra och "haka-på-cykel" efter. Så jag kan bara rekommendera märket, men sen gäller det ju att hitta rätt modell och prisklass oavsett märket.
Nishiki Pro SL (innan det fanns skivbromsar) sedan hösten 2005. Klart nöjd! Har även släpat cykelkärra och "haka-på-cykel" efter. Så jag kan bara rekommendera märket, men sen gäller det ju att hitta rätt modell och prisklass oavsett märket.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 08:22Kör en Ultra Pro som rullat dryga 550 mil. Har den som vardagscykel till och från jobb och dagis. Drar cykelkärra eller barnstol med den. Har även cyklat en del motionslopp med den och det funkar bra.
Man får det man betalar för och jag är nöjd. Ser ingen
Kör en Ultra Pro som rullat dryga 550 mil. Har den som vardagscykel till och från jobb och dagis. Drar cykelkärra eller barnstol med den. Har även cyklat en del motionslopp med den och det funkar bra.
Man får det man betalar för och jag är nöjd. Ser ingen