Quote from Guest on 30 August 2010, 09:33Har fått små metallbitar i bromsklossarna. Det låter väldigt illa när man bromsar samt att bromsbanan på fälgen blir alldeles repig och utsliten. Har gjort ren bromsklossarna men metallbitarna har dock återkommit efter en tid. Jag har trott att metallbita
Har fått små metallbitar i bromsklossarna. Det låter väldigt illa när man bromsar samt att bromsbanan på fälgen blir alldeles repig och utsliten. Har gjort ren bromsklossarna men metallbitarna har dock återkommit efter en tid. Jag har trott att metallbita
Quote from Lena O on 30 August 2010, 09:43Största tillverkaren av skitcyklar??
Ta reda på vem som tillverkade bromsklossorna istället 🙂
Största tillverkaren av skitcyklar??
Ta reda på vem som tillverkade bromsklossorna istället 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 09:51Eftersom bromsklossarna levererades monterade på cykeln när den var ny håller jag nishiki ansvarig liksom resten av delarna som rasade när cykeln var nästan ny. Eller det kanske bara är klistermärket på ramen som nishiki kan hållas ansvarig för, men det ä
Eftersom bromsklossarna levererades monterade på cykeln när den var ny håller jag nishiki ansvarig liksom resten av delarna som rasade när cykeln var nästan ny. Eller det kanske bara är klistermärket på ramen som nishiki kan hållas ansvarig för, men det ä
Quote from Camilla Höög on 30 August 2010, 09:55Vad säger säljaren och Nishiki om de problem du har haft? Om den var nästan ny när du fick problem så bör de ha åtgärdat det på garantin.
Vad säger säljaren och Nishiki om de problem du har haft? Om den var nästan ny när du fick problem så bör de ha åtgärdat det på garantin.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:05Jo säljaren har fått byta en hel del grejor på garantin (är väl nästan bara ramen som inte är utbytt) men garantin är som sagt slut nu annars hade jag givetvis krävt två nya hjul samt bromsklossar.
För övrigt kan tilläggas att säljaren inte alls var nå p
Jo säljaren har fått byta en hel del grejor på garantin (är väl nästan bara ramen som inte är utbytt) men garantin är som sagt slut nu annars hade jag givetvis krävt två nya hjul samt bromsklossar.
För övrigt kan tilläggas att säljaren inte alls var nå p
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:11Bromsklossar som ger dig problem efter det att garantitiden har gått ut?
Det är inte så att du har kört dem i botten och har fått metal mot metal? Det är inte så konstigt om man sliter ned bromsklossar, men om man inte märker det och kör vidare, så komme
Bromsklossar som ger dig problem efter det att garantitiden har gått ut?
Det är inte så att du har kört dem i botten och har fått metal mot metal? Det är inte så konstigt om man sliter ned bromsklossar, men om man inte märker det och kör vidare, så komme
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:18Klossarna börjar ta slut men det är fortfarande gummi kvar. Tog häromdagen lös dom för ca 20 gången för att ta bort metallbitarna som gör att det låter illa samt förstör fälgarna när man bromsar. Då jag länge funderat på hur det kan fastna metall i klossa
Klossarna börjar ta slut men det är fortfarande gummi kvar. Tog häromdagen lös dom för ca 20 gången för att ta bort metallbitarna som gör att det låter illa samt förstör fälgarna när man bromsar. Då jag länge funderat på hur det kan fastna metall i klossa
Quote from Rasmus Olsson on 30 August 2010, 10:19Clas, antingen är de slut eller inte. Inte både och.
Clas, antingen är de slut eller inte. Inte både och.
Quote from Lena O on 30 August 2010, 10:21Hur mycket har du kört på cykeln.
Tid, distans, terrän?
Hur mycket har du kört på cykeln.
Tid, distans, terrän?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:23Bruse ?™
Förstår inte vad du menar!!!!
Bruse ?™
Förstår inte vad du menar!!!!