Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:10Clas, det är som åberg skriver.
Och visst kan metal tryckas in i klossarna. Det är rätt mycket kraft på klossorna. Om smutsen har fungerat som sandpapper, fått upp metalflisar, så trycks de in i klossarna av den kraften som klossarna råkar ut för när du
Clas, det är som åberg skriver.
Och visst kan metal tryckas in i klossarna. Det är rätt mycket kraft på klossorna. Om smutsen har fungerat som sandpapper, fått upp metalflisar, så trycks de in i klossarna av den kraften som klossarna råkar ut för när du
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:20Jag har också varit förvånad över hur långt in i klossen man kan pressa skräpet.
Eftersom det inte kommit något genmäle på fälgtvättande från dig Clas så antar jag att du har det kvar att testa. Det kommer funka mycket bättre för dig när du tar in det i
Jag har också varit förvånad över hur långt in i klossen man kan pressa skräpet.
Eftersom det inte kommit något genmäle på fälgtvättande från dig Clas så antar jag att du har det kvar att testa. Det kommer funka mycket bättre för dig när du tar in det i
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 11:20Om man fått metallflisor i bromsbelagen så kommer dessa normalt sett från fälgen. Fälgarna som du har är uppenbarligen inte speciellt bra eller passar väldigt dåligt ihop med dom bromsklossar som du använt.
Rengörning då och då är också viktigt.
Skulle s
Om man fått metallflisor i bromsbelagen så kommer dessa normalt sett från fälgen. Fälgarna som du har är uppenbarligen inte speciellt bra eller passar väldigt dåligt ihop med dom bromsklossar som du använt.
Rengörning då och då är också viktigt.
Skulle s