Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 11:25Dagens löpning var dock inte så lyckat. Två tredjedelar in i passet verkar mobilen ha tappat all koppling med gps-satteliter eller nåt. Mot slutet fick jag sms så då hade jag iaf mobiltäckning, typ men pffffffff va irriterande!
Dagens löpning var dock inte så lyckat. Två tredjedelar in i passet verkar mobilen ha tappat all koppling med gps-satteliter eller nåt. Mot slutet fick jag sms så då hade jag iaf mobiltäckning, typ men pffffffff va irriterande!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:56mycket ........!! Har råkat ut för det när gps-pucken inte varit tillräckligt laddad.
mycket ........!! Har råkat ut för det när gps-pucken inte varit tillräckligt laddad.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:37Den hade ju legat hela natten och laddat så det kan ju inte varit problemet. Den va mindre laddad inför cykelpasset några timmar senare idag och då behagade den regga hela.
Dock fattar jag inte varför den inte letar upp min startposition INNAN jag välje
Den hade ju legat hela natten och laddat så det kan ju inte varit problemet. Den va mindre laddad inför cykelpasset några timmar senare idag och då behagade den regga hela.
Dock fattar jag inte varför den inte letar upp min startposition INNAN jag välje
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:13Den hittar inte på kartan helt enkelt.
Den hittar inte på kartan helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:27Det är så sorgligt att jag rev ut en sida ur gula sidorna och knöcklade ihop och tryckte in i usb-porten. Här, läs och lär! sa jag.
Det är så sorgligt att jag rev ut en sida ur gula sidorna och knöcklade ihop och tryckte in i usb-porten. Här, läs och lär! sa jag.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:29Ta de röda. Det är de som är kartor.
Ta de röda. Det är de som är kartor.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:47Det brukar ta minst en minut innan gpsen kopplar upp sig mot satelliterna. Jag brukar lägga den i ett fönster med mottagning innan jag klär på mig cykelutstyrseln. Och eftersom det är autostart på cyklingen kör den inte igång förrän jag rullar iväg. Annar
Det brukar ta minst en minut innan gpsen kopplar upp sig mot satelliterna. Jag brukar lägga den i ett fönster med mottagning innan jag klär på mig cykelutstyrseln. Och eftersom det är autostart på cyklingen kör den inte igång förrän jag rullar iväg. Annar
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 11:13Låtit den ligga i 10 min utan förbättrat resultat. Det är inte förrän jag trycker på start och börjar springa/cykla den fattar vad den ska göra verkar det som.
Låtit den ligga i 10 min utan förbättrat resultat. Det är inte förrän jag trycker på start och börjar springa/cykla den fattar vad den ska göra verkar det som.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 11:14Autostart? Hittar inte... det kanske förbättrar det hela för mig om jag testar det.
Autostart? Hittar inte... det kanske förbättrar det hela för mig om jag testar det.
Quote from Anders Wallerstedt on 1 April 2009, 13:39Should I take the blue or the red pill?
Should I take the blue or the red pill?