Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Känner du en vältränad doldis*? Eller är du själv en vältränad doldis? Nominera dig själv eller din kompis.

Outside Träning söker tillsammans med FunBeat de som är vältränade men aldrig visar upp sig. De som är förebilder för andra, sprider inspiration o

Ska jag tolka "*Doldis: person som förtjänar att vara känd men inte är det (motsats: kändis)" som att en kändis är känd men inte förtjänar det? Vad kallar man då en känd person som förtjänar det?

Jag misstänker att den här personen som "klarar ett vanligt jobb, familj, utövar en rolig utomhusidrott (på topp!) och dessutom hinner vara trevlig" är lika vanlig som den där som efterfrågas i platsannonser: "högskoleutbildad, kursetta, utflugna barn, lå

Herre min skapare!! Det man inte har i hövve får man ha i benen som funbeat skaparen sa!

Edward: Förebild?

BILD:http://outsideonline.se/files/2011/01/topp100-11-1.jpg

Hade en diskussion med en kompis om "vältränad doldis" igår och vi kom fram till att det måste vara en supermänniska det. Tänk om man vore det! Att få ihop karriär, familj och träning är ett pussel det, att dessutom vara inspirerande för andra och trevlig

Nog f-n hinner man vara trevlig, men frågan är om man har lust 😉 Finns väl inget egenvärde i det generellt?

Du glömde "nyutexaminerad med tio års yrkeserfarenhet av området" ...

All som vill ha uppmärksamhet i tidning har redan gjort 1000 blogginlägg. Och då är man varken en doldis, eller har tid att hålla sig vältränad samt vara trevlig mot sin familj och vänner. 😉