Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vilken gnällspikstråd!
Jag tror nog trots allt att de flesta förstår vad som efterfrågas i efterlysningen.

Själv passar jag inte in eftersom jag tränar för lite.
Doldis är jag dock, i de flesta sammanhang.

"Vi söker de som är vältränade men aldrig visar upp sig. De som är förebilder för andra och sprider inspiration och motivation omkring sig, de som klarar ett vanligt jobb, familj, tränar en rolig utomhusidrott och dessutom hinner vara trevliga."

Och, jag

Du glömde "högskoleutbildad, kursetta, utflugna barn, låga lönekrav och i 25-årsåldern". 😀

Det lustiga är att man måste känna till vederbörandes mailadress, telefonnummer mm mm för att nominera denne!

Så då kan jag inte nominera Zlatan?!

Ja, han har ju skrivit en bok, enligt vissa sportjournalister i TV.

Jag har inte gnällt på frågan eller frågeställaren. Jag har bara förklarat varför jag tror att det kan vara svårt att få in nomineringar. Jag känner många idrottskvinnor och -män, många duktiga amatörer och också flera unga lovande talanger. Jag skulle gä

Vad är problemet? Om DU tycker att de förtjänar 5 minutes of glory i Outside så nominera på! Uppfyller de inte kraven så blir de inte utvalda helt enkelt.

Du jämförde ju så passande med jobbannonser. Söker du bara jobb som du passar in på till 100%. Det

Verkar finnas ont om nomineringar. Jag nominerar mig själv <................. =)

Ja, vem är det alm klagar på andras svar egentligen? Tycker inte MF har gjort det i alla fall.

@Magnus Homann: Förebild var ju ett klockrent svar.

"Låt mig säga såhär, det blir nog en singel som bor i lägenhet... " Woohoo! Eller, nej, ... Det sprack på *vältränad* doldis.