Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 18:36Bra jobbat Robert..!!!!!!...Å hade det nu inte varit så att jag precis i den här veckan hade prydit förstasidan i Upplands Nyheter med en jättebild samt fått en helsida tillägnat min så fantastiska hobby....så hade jag naturligtvis nominerat mig själv. Me
Bra jobbat Robert..!!!!!!...Å hade det nu inte varit så att jag precis i den här veckan hade prydit förstasidan i Upplands Nyheter med en jättebild samt fått en helsida tillägnat min så fantastiska hobby....så hade jag naturligtvis nominerat mig själv. Me
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 18:51Nämen hörrni. Nominera varandra, nominera dem ni tycker presterar grymt och peppar och inspirerar er här på funbeat!
Jag var själv en av doldisarna 2010 (det är jag med den bossiga attityden i rosa tröja på bilden som Lars lade upp). Mina meriter var väl
Nämen hörrni. Nominera varandra, nominera dem ni tycker presterar grymt och peppar och inspirerar er här på funbeat!
Jag var själv en av doldisarna 2010 (det är jag med den bossiga attityden i rosa tröja på bilden som Lars lade upp). Mina meriter var väl
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:21Låter mer som "veckans nykomling" eller nåt sånt?
Låter mer som "veckans nykomling" eller nåt sånt?
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:37Nej, knappast Magnus. Jag kan lova att det krävs en mycket medveten satsning och mycket hårt arbete för att lyckas som motionär med vad de flesta skulle kalla extrema prestationer. Vem vet, drar du din egen 280 kilometer i veckan-satsning i land på ett br
Nej, knappast Magnus. Jag kan lova att det krävs en mycket medveten satsning och mycket hårt arbete för att lyckas som motionär med vad de flesta skulle kalla extrema prestationer. Vem vet, drar du din egen 280 kilometer i veckan-satsning i land på ett br
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:48Jag förutsätter att alla som blir utseddda till veckan/årets nykomling har gjort en medveten satsning med hårt arbete. På dig Fredrika, verkar det som om det är själva prestationsökningen som är det viktiga?
Jag trodde det handlade lite mer om vad man g
Jag förutsätter att alla som blir utseddda till veckan/årets nykomling har gjort en medveten satsning med hårt arbete. På dig Fredrika, verkar det som om det är själva prestationsökningen som är det viktiga?
Jag trodde det handlade lite mer om vad man g
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:52Oj såg nu att du hade börjat blogga redan 2008, och skrivit ett ganska populärt inlägg om löpteknik (har sett det länkats tidigare). Doldis? Tja, inte i min bok.
Det är ju givetvis inte ditt fel att du vann, mer att jag tycker de framför kriterierna lite
Oj såg nu att du hade börjat blogga redan 2008, och skrivit ett ganska populärt inlägg om löpteknik (har sett det länkats tidigare). Doldis? Tja, inte i min bok.
Det är ju givetvis inte ditt fel att du vann, mer att jag tycker de framför kriterierna lite
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 19:54Är det inte enklare att nominera och se vad som händer?
Är det inte enklare att nominera och se vad som händer?
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 20:051. Titeln, som delas med flera utvalda, är "Sveriges mest vältränade doldisar". Inte "Veckans nykomling" eller "Årets nykomling"
2. Att vinna ett lopp som the gax 50 miles (som kvinna, trea totalt) är en prestation oavsett hur länge man tränat för det. A
1. Titeln, som delas med flera utvalda, är "Sveriges mest vältränade doldisar". Inte "Veckans nykomling" eller "Årets nykomling"
2. Att vinna ett lopp som the gax 50 miles (som kvinna, trea totalt) är en prestation oavsett hur länge man tränat för det. A
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 20:07...apropå Mackan så var det just honom jag nominerade det år jag själv vann. Det var innan han skrev sin bok. Och jag tycker fortfarande han hade förtjänat titeln bättre än jag själv 🙂
...apropå Mackan så var det just honom jag nominerade det år jag själv vann. Det var innan han skrev sin bok. Och jag tycker fortfarande han hade förtjänat titeln bättre än jag själv 🙂
Quote from Tini Kjellin on 10 January 2012, 20:14Och jag ser ingen anledning att ursäkta att du lägger Jante åt sidan. På hög tid någon gör det.
Och jag ser ingen anledning att ursäkta att du lägger Jante åt sidan. På hög tid någon gör det.