Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag får konstiga vibbar av svaren i den här tråden.

Det är väl underbart att det finns människor som hinner med allt och lite till, nominera dem och låt andra ta del av deras tips! Är det ett problem? Jag är verkligen inte en doldis, men jag är imponera

Anna (t+)

Jag får konstiga vibbar av de som bloggar om träning mer än de tränar. 😉

Det som ibland känns osunt är att en del bara är duktiga på att vara duktiga. De verkar egentligen inte tycka att träning, karriär eller familj är intressant, roligt eller givande men de är f-n så duktiga på att hinna med sin morgonpass, hålla styrelsepre

Har inga synpunkter på vältränade doldisar, däremot så var som sagt de där rekryteringsflosklerna ngt som fick upp mina mingipor, lite snett sådär.

Håller med Anna, fick också konstiga vibbar av svaren på tråden, det luktar lite Jante. Tanken är väl inte att hitta yber-människor som klarar allt inklusive vara tränade på elit-nivå, utan personer som brinner för sin passion inom någon idrott, har ett v

Bra skrivet, Joakim! Instämmer.

Fast Jocke, det var ju inte kraven. Man skall dessutom vara en doldis och inspiration för andra.

Låt mig säga såhär, det blir nog en singel som bor i lägenhet...

Själva frågeformuleringen rymmer en motsägelse i "nominera den som aldrig visar upp sig".

Tru dat.