Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hade varit rimligt, men det står faktiskt "obligatoriskt".

Magnus, Christer - I stand corrected! Det går mycket riktigt inte att blåsa iväg formuläret utan mail, telefon och hemstad till den nominerade. Verkar ju dumt.

Hmm om man varit med i tidningen några gånger är man kanske inte doldis?

Om någon av er som läser det vill bli nominerade men hindras av moraliska betänkligheter för att nominera er själva, skicka då namn, epostadress, telefonnummer och hemstad till mig så ska jag nominera er. Fullständig diskretion utlovas.

Man vet aldrig Robert, men om "tidningen" inte innebär Aftonbladets löpsedel, så är du säkert en doldis. 😉

MF: (t+)

Har redigerat inlägget Magnus H - ville ju bara vara tydlig med vem jag pratar med 😀

Jag vet var jag nominerar eftersom jag gjort det, jag tyckte bara du var så hemskt negativ till detta och dissade _alla_ argument någon kunde komma upp med kring varför

Min tanke när jag hörde om "doldis" var något i stil med "inte göra väsen av sig eller sin idrott, och inte tidigare uppmärksammad".

Har man bloggat med stor gensvar, gett ut böcker, hållit seminarier eller event, eller tom vunnit stora tävlingar, så vet

AT: Du känner alltså (till) någon som du anser vara en av sveriges mest vältränade personer? - Och hade dennes mail o tfn-nummer?

Detta är ju nästan som att möta Lassie!

Om personen är sveriges mest vältränade får juryn avgöra. Vältränad och inspirerande - JA! 🙂

Jag funderar på att anmäla maken, men han är så mycket doldis att jag är osäker på om han vill vara med i en tidning. 😉 Men inspirerar folk, det gör han.