Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredrika: tack för att du lägger Jante åt sidan, skönt med någon som vågar lyfta fram sig själv! Hornstull-Järna är bara en av "inspirationerna".

Det var ett tag sedan jag såg en sådan här gnällspikstråd på Funbeat.. Jag vet inte om det friskar upp eller

AT: Än en gång. Det är detta du ska motivera: "Din motivering till varför personen är en av Sveriges mest vältränade" inte nåt annat. Och det är DU som ska skriva under på det.

Om nu den här tråden blev så gnällig så kanske det beror på nåt. Och detta få

Jag ska nominera dig.

Jaaa, nominera Christer!

Men vad får er att tro att "Sveriges mest vältränade doldisar" betyder "den doldis som är mest vältränad av alla i Sverige"?

Med tanke på att utlysningen sker varje år, och fem personer väljs ut varje gång, så säger det ju sig självt att det inte handla

Fredrika (t+)

"Outside Träning söker tillsammans med FunBeat de som är vältränade men aldrig visar upp sig. De som är förebilder för andra, sprider inspiration och motivation omkring sig, de som klarar ett vanligt jobb, familj, utövar en rolig utomhusidrott och dessuto

Så det var du som nominerade mig senast Fredrika. Tack! Jag blev kontaktad av Outside men ratad någonstans i processen.

Jag tror nog att det är säkert att säga att alla här på Funbeat är doldisar för den stora massan. Om vi begränsar den stora massan til

Det här är ju jätteenkelt, Jag är ju mest vältränad och samtidigt totalt anonym! (H)

Rolf (t+) Vad man presterar i tävlingar är liksom inte intressant.

Jag ser framför mig en materialare i en division 4-klubb, som har varit elit för 30 år sedan, men ändå lyckats hålla igång. Åker Vasaloppet varje år, glider in runt 5 timmar, springer med