Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 11:49men det är ju det nomineringar är till för Christer! Jag skriver mina argument och sen är det upp till juryn om de håller.
Det är inte jag som är jury och ska avgöra vilka som är värda utnämningen!Jag kan hålla med om att kravet på telefonnummer och mai
men det är ju det nomineringar är till för Christer! Jag skriver mina argument och sen är det upp till juryn om de håller.
Det är inte jag som är jury och ska avgöra vilka som är värda utnämningen!
Jag kan hålla med om att kravet på telefonnummer och mai
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 11:56Jag både lyckades komma på en person jag ville nominera och snoka reda på dennes kontaktuppgifter, det var inte så svårt.
Jag både lyckades komma på en person jag ville nominera och snoka reda på dennes kontaktuppgifter, det var inte så svårt.
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 13:50Mackan: jag drev en hel kampanj foer dig och lyckades faa med flera stycken som ocksaa tyckte du var ett givet val och ocksaa skickade in 🙂
Mackan: jag drev en hel kampanj foer dig och lyckades faa med flera stycken som ocksaa tyckte du var ett givet val och ocksaa skickade in 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 22:37Vafan, Magnus H! Ser ut som att jag får ta och nominera min bordtennistränare istället 😉
Vafan, Magnus H! Ser ut som att jag får ta och nominera min bordtennistränare istället 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 22:57Antagligen är han värd det! (t+)
Antagligen är han värd det! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:11Läste nyss genom tråden om den vältränade doldisen. ( Och lyckades bli lite uppretad...) Undrar varför vissa alltid måste se det negativa i allt? Läsa det finstilta för att hitta någonting att gnälla på. Själv kan jag komma på många personer som kunde pas
Läste nyss genom tråden om den vältränade doldisen. ( Och lyckades bli lite uppretad...) Undrar varför vissa alltid måste se det negativa i allt? Läsa det finstilta för att hitta någonting att gnälla på. Själv kan jag komma på många personer som kunde pas
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:26Jag förstår inte hur folk kan reta upp sig på den här tråden. De måste nog reta upp sig på allt. Gud vad irriterad jag blir på det!
Jag förstår inte hur folk kan reta upp sig på den här tråden. De måste nog reta upp sig på allt. Gud vad irriterad jag blir på det!
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 20:31Jag blir så irreterad på de som blir irreterade...
Jag blir så irreterad på de som blir irreterade...
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 21:01Robert (t+)
Robert (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 22:12Nu väntar jag bara på det klassiska....= "Och dom nominerade är................"
Nu väntar jag bara på det klassiska....= "Och dom nominerade är................"