Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var ju det här med doldis då.

Edit: "Outside Träning söker tillsammans med FunBeat de som är vältränade *men aldrig visar upp sig*"? Kriterier på att inte visa upp sig är att inte ha förekommit på förstasidan på Aftonblandet? (H)

Att "klara av" familj, jobb och träning behöver inte betyda- Super morsa med hembakt, helrenoverat och klassförälder. Att få en förebild som säjer - Jag köper bröd på affären, betalar mig ur bingolotto försäljningen och ber pappa skotta gården så jag kan

På sätt och vis känns det trevligt att gamla hederliga gnäll-Funbeat är tillbaka i den här tråden efter flera månader av harmlöst tuggande. Nominera på nu så ska jag gärna vara med och tycka till om kandidaterna.

Vad hände med den här tråden? värkar bara vara vara skitsnack och väldigt få nomineringar. Kom igen och håller er till ämnet.

Nominerar gör man på länken.

Nomineringarna skall skickas till Outside, så det är inte så konstigt att de inte hamnar i den här tråden.

Magnus H; om du inte har någon att nominera så markera tråden som ointressant och gör oss andra en tjänst för dina inlägg i denna tråden hör inte till de peppande precis...
Jag nominerade direkt en person som peppar mig (genom sin träning och sina prestat

Man kan ju inte direkt ta en kompis som man tycker är bra. Om ni har följt länken och läst frågorna så MÅSTE man som jag skrev tidigare veta telefonnummer och mailadress bl.a. till personen och sen avslutas det med: "Din motivering till varför personen är

Edit: Fixat! (t+)

-AT-, detta är inte tråden för att nominera, det gör man på Outside. Så om det är nomineringar du vill ha och inte diskussion, kanske du skulle markera den här tråden som ointressant?

Och nej, jag skriver inte i den här tråden för att

Christer, om man inte har mailadress eller telefonnummer eller bild för den delen så låter man väl helt enkelt bli att skriva in dem? Tanken är väl för att underlätta för Outside-redaktionen/juryn om infon redan finns. Man kan dock säkert även nominera fo