Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNu vet jag hur en "heelstrike" s …
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl samma omslagsbild på många av RW-versionerna, dvs USA, UK, Sverige, Tyskland, Australien mm så tror inte svenske chefredaktören har så mycket att säga om vilken bild som skall vara på omslaget.

Arrak: 🙂

Det verkar ju extremt osannolikt att hon har sprungit i ett helt vitt rum utan skarv mellan golv och vägg. Snarare har de klippt ut henne och lagt på bakgrunden efteråt, inklusive skuggan som gör att det ser som att foten har landat. Man ser inte ut så dä

Sen kan man ju spekulera i om RW medvetet skapat en så märklig bild för att få uppmärksamhet bland löpare och speciellt löpstegstalibaner då denna bild förekommit i minst tre trådar här och på jogg.se. Aldrig har väl RW fått så mycket publicitet på ett fo

På vilken punkt exakt hade jag helfel K-G?

Tror förlaget kommit fram till att de tjänar mer pengar på massan fitness-wannabees än på de få hängivna löpnördarna. Och att de inser att deras annonsörer ser den sistnämnda gruppen som en för liten och ointressant målgrupp.

Hur många fitnesskläder i å

Peter P. Inget alls.
Det jag skrev kan ju tolkas.
Menade mest att de som vet bäst anser att du och jag och någon!!!!!! till har helfel. 🙂

"Du har helfel Peter P"

Vore intressant att höra tolkningar på det!

Så, är man en löparnörd eller fitnesswannabee om man irriterar sig på fotisättningen på RW:s förstasida? Jag tror det sistnämnda.

Jag tror att man också kan vara pedant eller fotointresserad eller layoutintresserad. Det är ju ett otroligt dåligt jobb helt enkelt!