Quote from Guest on 1 November 2006, 22:38Hallå alla glada träningsfreaks!
Nu lanseras en enkel men kraftfull förbättring vad det gäller möjligheterna att hitta personer som bor i närheten av dig , samt att hitta nya rundor och platser i närheten av där du bor.
<div class
Hallå alla glada träningsfreaks!
Nu lanseras en enkel men kraftfull förbättring vad det gäller möjligheterna att hitta personer som bor i närheten av dig , samt att hitta nya rundor och platser i närheten av där du bor.
<div class
Quote from Fredrik Närenfors on 1 November 2006, 22:48Låter bra. Men då undrar jag naturligtvis varför min markering alltid försvinner. Satte ut den på nytt häromkvällen och nu när jag skulle in och kolla din nya funktion så var den borta igen
Låter bra. Men då undrar jag naturligtvis varför min markering alltid försvinner. Satte ut den på nytt häromkvällen och nu när jag skulle in och kolla din nya funktion så var den borta igen
Quote from Funbeat user on 1 November 2006, 23:14Om du klickar på Min träning, finns kartan där då? (Efter att ha klickat på längen alltså)
Om du klickar på Min träning, finns kartan där då? (Efter att ha klickat på längen alltså)
Quote from Fredrik Närenfors on 1 November 2006, 23:31Aha. När jag går in på min träning så finns jag kvar. Men om jag går in på fliken träningskompisar så måste jag välja var jag ska leta en gång till.
Aha. När jag går in på min träning så finns jag kvar. Men om jag går in på fliken träningskompisar så måste jag välja var jag ska leta en gång till.
Quote from Funbeat user on 1 November 2006, 23:36Din markering syns bara när du zoomat in på ditt område. Bör således ändras eftersom det uppenbarligen förvirrar 🙂
Din markering syns bara när du zoomat in på ditt område. Bör således ändras eftersom det uppenbarligen förvirrar 🙂
Quote from Lotta Lindström on 2 November 2006, 00:12Jättebra att det syns in diskussionerna när någon bor i närheten. Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv. 🙂
Jättebra att det syns in diskussionerna när någon bor i närheten. Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv. 🙂
Quote from ellen olsson on 2 November 2006, 07:09> Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv.
Tur är väl det! 🙂
Tänk om man bodde långt ifrån sig själv? Hur skulle det se ut? 😉
> Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv.
Tur är väl det! 🙂
Tänk om man bodde långt ifrån sig själv? Hur skulle det se ut? 😉
Quote from mårten jansson on 2 November 2006, 09:40Jo jag har också tänk på det, det står "Denize bor nära dig!" och lyser jättegult så uppmärksamheten dras dit jätteofta =P
Jo jag har också tänk på det, det står "Denize bor nära dig!" och lyser jättegult så uppmärksamheten dras dit jätteofta =P
Quote from Lena O on 2 November 2006, 12:31Sara: Kan det vara att den inte visa sig när du iväg på kurs? 🙂
Sara: Kan det vara att den inte visa sig när du iväg på kurs? 🙂
Quote from Lena O on 2 November 2006, 12:34Olle:
Kanske kan den där " **** bor i närheten av dig*
även visas på första sidan tillsammans med de senaste reggade träningar??
Olle:
Kanske kan den där " **** bor i närheten av dig*
även visas på första sidan tillsammans med de senaste reggade träningar??