Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hallå alla glada träningsfreaks!

Nu lanseras en enkel men kraftfull förbättring vad det gäller möjligheterna att hitta personer som bor i närheten av dig , samt att hitta nya rundor och platser i närheten av där du bor.

<div class

Låter bra. Men då undrar jag naturligtvis varför min markering alltid försvinner. Satte ut den på nytt häromkvällen och nu när jag skulle in och kolla din nya funktion så var den borta igen

Om du klickar på Min träning, finns kartan där då? (Efter att ha klickat på längen alltså)

Aha. När jag går in på min träning så finns jag kvar. Men om jag går in på fliken träningskompisar så måste jag välja var jag ska leta en gång till.

Din markering syns bara när du zoomat in på ditt område. Bör således ändras eftersom det uppenbarligen förvirrar 🙂

Jättebra att det syns in diskussionerna när någon bor i närheten. Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv. 🙂

> Men lite roligt blir det när det på mina egna inlägg står att jag bor i närheten av mig själv.

Tur är väl det! 🙂
Tänk om man bodde långt ifrån sig själv? Hur skulle det se ut? 😉

Jo jag har också tänk på det, det står "Denize bor nära dig!" och lyser jättegult så uppmärksamheten dras dit jätteofta =P

Sara: Kan det vara att den inte visa sig när du iväg på kurs? 🙂

Olle:
Kanske kan den där " **** bor i närheten av dig*
även visas på första sidan tillsammans med de senaste reggade träningar??