Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det här är verkligen ett litet problem men "Denize bor i närheten av dig!." Har både utropstecken och punkt =P

Upptäckte precis att jag inte bor i närheten av mig själv längre. Eller rättare sagt jag bor precis där jag bodde förut men det visas i mina inlägg längre. Äh... ni fattar... 🙂

Nej det har du rätt i... Det ser ut som jag också har flyttat.

Har lagt ut en runda och upptäckt att i informationen om avståndet till rundan som står vid infot om att det finns en rundakopplat till inlägget så står det avstånd som är det längst bort liggande punkt på rundan. Nu ser det ut som om jag har 10 km till r

Det kan ju knappast vara avståndet till den punkt som ligger längst bort. På den där rundan måste du ha betydligt längre än 10km dit.
Enligt vad som står har jag 392km till rundan och det måste vara en ganska närliggande punkt med tanke på att jag bor i M

Det känns som att det är rätt runda men fel karta. Om inte så har du fruktansvärt bra kondition Cia, om du orkar springa hela den sträckan i ett svep. 🙂

Jag lade bara dit en exempelrunda som gick förbi Stockholm så 08orna har något att relatera till 🙂

Då förstår jag problemet. Det är max 2,5 mil till min närmaste punkt men det står att det är 8,8. Hmmm...

Här står det 13 km och jag skulle gissa att det är ungefär 5 km till närmaste punkten. Ganska stor missvisning i procent... fast det ger ju en hint i alla fall.

Jag tycker att det är dåligt om det står att det är flera mil till en runda när den går så nära att man skulle kunna hoppa på den utan att ta bil till "utgångspunkten".
Det måste väl gå att lägga den närmsta punkten som avstånd till rundan.
Skulle inte ni