Quote from mårten jansson on 26 November 2006, 15:08Jo jag skulle definitivt vilja ha det så. Träning ska ju vara enkelt - jag vill helst inte behöva åka särskilt långt vilket betyder att rundor som det tar tid att ta sig till är inte akutella.. Men en bit kan man ju ta sig utan problem. Det måste ju inneb
Jo jag skulle definitivt vilja ha det så. Träning ska ju vara enkelt - jag vill helst inte behöva åka särskilt långt vilket betyder att rundor som det tar tid att ta sig till är inte akutella.. Men en bit kan man ju ta sig utan problem. Det måste ju inneb
Quote from Fredrik Närenfors on 26 November 2006, 21:40Så klart jag vill ha avståendet till dit rundan börjar. Om den börjar utanför min dörr så får jag väl rita den därifrån. Börjar den nån annanstas så måste jag ju ta mig dit först. Tex om jag ska möta upp där med mina kompisar.
Så klart jag vill ha avståendet till dit rundan börjar. Om den börjar utanför min dörr så får jag väl rita den därifrån. Börjar den nån annanstas så måste jag ju ta mig dit först. Tex om jag ska möta upp där med mina kompisar.
Quote from Ulf Stider on 26 November 2006, 22:07Saken är att när jag ritar en runda som börjar utanför min dörr så står det att jag har så lång till rundan som längst bort på den.
Jag skulle också faktiskt vilja ha avståndet till rundornas närmsta punkt även om "start" är någon annan stans. Har man ko
Saken är att när jag ritar en runda som börjar utanför min dörr så står det att jag har så lång till rundan som längst bort på den.
Jag skulle också faktiskt vilja ha avståndet till rundornas närmsta punkt även om "start" är någon annan stans. Har man ko
Quote from Fredrik Närenfors on 26 November 2006, 22:27Det var konstigt för på de enda två rundor jag ritat ut får jag avståndet till startpunkten och ingen annanstans. Trots att närmsta punkt är närmare hem och längsta punkt är väsentligt längre bort.
Det var konstigt för på de enda två rundor jag ritat ut får jag avståndet till startpunkten och ingen annanstans. Trots att närmsta punkt är närmare hem och längsta punkt är väsentligt längre bort.
Quote from Funbeat user on 27 November 2006, 16:03För mig fungerar avståndet exakt, jag får 18 km till startpunkten för rundan ovan och det är exakt så långt hemifrån.
För mig fungerar avståndet exakt, jag får 18 km till startpunkten för rundan ovan och det är exakt så långt hemifrån.
Quote from Ulf Stider on 27 November 2006, 17:25För mig är det 74 km till rundan fast den går till Uppsala.
Mysko!
För mig är det 74 km till rundan fast den går till Uppsala.
Mysko!