Quote from Guest on 11 April 2006, 08:12Du e smart du som startar en grupp för oss, måste bara berätta för dig att, hmm jag har inte vart ute och sprungit än 🙁
Har jobbat eftermiddag idag men gick hem ifrån jobbet 🙂
Imorgon ska vi in till Nyk så jag ska köpa mig ett par löpardojjor så j
Du e smart du som startar en grupp för oss, måste bara berätta för dig att, hmm jag har inte vart ute och sprungit än 🙁
Har jobbat eftermiddag idag men gick hem ifrån jobbet 🙂
Imorgon ska vi in till Nyk så jag ska köpa mig ett par löpardojjor så j
Quote from Inga-Lena Lind on 11 April 2006, 08:22Ja, jag läste det i ett PM.. Jag får se om systrarna nappar på det här, jag har dessutom bjudit in två av mina bättre vänner. Andrea och Marie, så vi får se hur det blir.
Idag ska jag bara promenera! 🙂
Ja, jag läste det i ett PM.. Jag får se om systrarna nappar på det här, jag har dessutom bjudit in två av mina bättre vänner. Andrea och Marie, så vi får se hur det blir.
Idag ska jag bara promenera! 🙂
Quote from Linda Ryen on 11 April 2006, 14:55Hej tjejer!
Idag ska jag springa fast jag inte har´lust, för jag måste...inte värt att vänta för länge mellan gångerna och efteråt är man alltid så nöjd att man gjorde det ändå...
Så det blir till att sparka sig själv i röven i em efter jobbet...Kom ige
Hej tjejer!
Idag ska jag springa fast jag inte har´lust, för jag måste...inte värt att vänta för länge mellan gångerna och efteråt är man alltid så nöjd att man gjorde det ändå...
Så det blir till att sparka sig själv i röven i em efter jobbet...Kom ige
Quote from Inga-Lena Lind on 11 April 2006, 14:58Jag har varit ut och gått 35 minuter idag, + 10 minuter jogging. Och jag kan verkligen säga att det, inte var lätt... Jag skulle verkligen behöva tappa lite fläsk för att det ska gå lättare..
Du är duktig som håller igång! Lycka till, och glöm inte att
Jag har varit ut och gått 35 minuter idag, + 10 minuter jogging. Och jag kan verkligen säga att det, inte var lätt... Jag skulle verkligen behöva tappa lite fläsk för att det ska gå lättare..
Du är duktig som håller igång! Lycka till, och glöm inte att
Quote from Linda Ryen on 11 April 2006, 18:05Ja jag skulle ju berätta hur det gick...DEt gick tungt och trögt och jag fick verkligen övertala mig själv många ggr och jag gick några steg ibland mellan varven...kroppen känns ovanligt seg nuförtiden...
Men jag joggade runt samhället i ca 45 min och nu
Ja jag skulle ju berätta hur det gick...DEt gick tungt och trögt och jag fick verkligen övertala mig själv många ggr och jag gick några steg ibland mellan varven...kroppen känns ovanligt seg nuförtiden...
Men jag joggade runt samhället i ca 45 min och nu
Quote from Andreas Svantesson on 11 April 2006, 18:31fler som behöver minska på bilringarna här förstår jag.. duktiga ni är som springer. jag har gått först 30 minuter. sen hem, sen möta min kille 30 minuter till. Och sen åkte vi till ett elljusspår och gick mellan rundan. 90 minuter. skönt..
Känns bra. Br
fler som behöver minska på bilringarna här förstår jag.. duktiga ni är som springer. jag har gått först 30 minuter. sen hem, sen möta min kille 30 minuter till. Och sen åkte vi till ett elljusspår och gick mellan rundan. 90 minuter. skönt..
Känns bra. Br
Quote from Anders Elgcrona on 11 April 2006, 23:01Oj oj vad jag ligger efter nu... Måste verkligen ut och springa imorgon! Visserligen så ska jag ju även kuta på stan så de ska väl ta några kalorier från magen, hehe.
Jag har köpt löparskor idag! Så nu e de verkligen bara ut å kuta med doggen 🙂
Den l
Oj oj vad jag ligger efter nu... Måste verkligen ut och springa imorgon! Visserligen så ska jag ju även kuta på stan så de ska väl ta några kalorier från magen, hehe.
Jag har köpt löparskor idag! Så nu e de verkligen bara ut å kuta med doggen 🙂
Den l
Quote from Anders Elgcrona on 11 April 2006, 23:07Förresten kan inte alla dra en kort presentation om sig själva, vem känner vem osv.
Förresten kan inte alla dra en kort presentation om sig själva, vem känner vem osv.
Quote from Inga-Lena Lind on 12 April 2006, 11:00Har du lagt in ditt träningsschema för hela veckan, på en gång du? 😀
Har du lagt in ditt träningsschema för hela veckan, på en gång du? 😀
Quote from Anders Elgcrona on 12 April 2006, 11:05Jajemen bara för att få se hur många timmar jag har at ta igen 😉 Haha
Jajemen bara för att få se hur många timmar jag har at ta igen 😉 Haha