Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFläskminskningsgruppen!Nu bränner vi!
You need to log in to create posts and topics.

2 h 10 minuter och 12 km senare sitter jag här med ett leende på läpparna. Flåset/pulsen var bra, benen var bra, vädret var bra, ja allt var bra! 🙂 Är nöjd över hur pass bra tid jag gick det här på, hade räknat med minst 2,5 h eftersom det var en så pas

Tjohooo! You are good girl! Nu e du min hjälte 🙂 Jag kokar soppa!

Jag ska gå ner och handla det som ska vara i min soppa alldeles strax faktiskt.. Jag kokar min i morgon, men du får säga om den blev god! 🙂

Japp tror den blir go du 😉 Mamma visste oxå vad dte var och att man kunde äta hur mycket som helst av den hehe

Ja, vi får hoppas att den fungerar... Mest bara för att det ska bli lättare att jogga/löpa, men det blir nog bra! 🙂

Smakat ännu?

Deb var go du 😉 Jag har kutat som attan, e tok nöjd börjar nog få upp ett litet flås! Sprang mycket mer än sist 🙂

Jag måste börja med min soppa nu! Jag skulle kliva upp klockan 07.00 idag bara för att ut och springa, men jag vaknade nu. Surt! Så jag ska springa ikväll istället tänkte jag, ev. får det bli intervaller på cykeln istället då.

Hej hopp har vart ute å kutat nu. Du kan ju läsa vad jag skrivit om det om du vill 🙂